• astronauten

    Vad tycker ni kvinnor egentligen om snoppar?

    Den ständiga gåtan....
    Sanningen är att jag har en liten snopp, jag tycker det är skit jobbigt.. jag är singel och dejtar runt lite ;) men det här med sex blir jobbigt för mig.. den är lite mindre än genomsnittet plus att jag tycker nog att den är mindre än vad den faktiskt är.. 

    Jag tror att ni kvinnor vill ha en bamse när ni ska ha sex? sen tänker jag att, om hon inte är tillfreds med den så kan man ju inte leva ihop heller? 
    Jag har förvisso kompenserat med mina händer, och har fått mycket kritik där :)

    Så vad säger ni tjejer? hur pass viktig är storleken?

  • Svar på tråden Vad tycker ni kvinnor egentligen om snoppar?
  • Anonym (lagom är bra)
    astronauten skrev 2018-03-17 01:19:17 följande:

    Den ständiga gåtan....
    Sanningen är att jag har en liten snopp, jag tycker det är skit jobbigt.. jag är singel och dejtar runt lite ;) men det här med sex blir jobbigt för mig.. den är lite mindre än genomsnittet plus att jag tycker nog att den är mindre än vad den faktiskt är.. 

    Jag tror att ni kvinnor vill ha en bamse när ni ska ha sex? sen tänker jag att, om hon inte är tillfreds med den så kan man ju inte leva ihop heller? 
    Jag har förvisso kompenserat med mina händer, och har fått mycket kritik där :)

    Så vad säger ni tjejer? hur pass viktig är storleken?


    Varför har du fått mycket kritik för dina händer?

    Jobba på dem och tungtekniken så spelar kukens storlek mindre roll. Mina  bästa har inte haft speciellt stora. Bara ett par 3  stycken har haft kraftiga och det är allt jag kommer ihåg, så de kan ju knappast varit så bra?! Bamse gör mest ont, men är sexigt att titta på och suga. Jag tycker kukens utseende och estetik är viktigare än storlek..
  • Anonym (Anna)
    astronauten skrev 2018-03-17 01:19:17 följande:

    Den ständiga gåtan....

    Sanningen är att jag har en liten snopp, jag tycker det är skit jobbigt.. jag är singel och dejtar runt lite ;) men det här med sex blir jobbigt för mig.. den är lite mindre än genomsnittet plus att jag tycker nog att den är mindre än vad den faktiskt är.. 

    Jag tror att ni kvinnor vill ha en bamse när ni ska ha sex? sen tänker jag att, om hon inte är tillfreds med den så kan man ju inte leva ihop heller? 

    Jag har förvisso kompenserat med mina händer, och har fått mycket kritik där :)

    Så vad säger ni tjejer? hur pass viktig är storleken?


    Är den liten på riktigt eller är du ÄNNU en porrskadad ung kille?
  • astronauten

    Det skulle vara beröm inte kritik*
    Ja porren har nog gjort sitt, blev exponerad tidigt för det!

    Jag vet att det låter helt sjuk nu när jag skriver det..jag har aldrig sagt det här till någon men kände att jag kunde vara anonym och att detta är den mest seriösa sidan jag har läst om sex på.... men jag är skit rädd att aldrig träffa någon som jag kan leva ihop med för att jag har för liten

  • Anonym (Anna)
    astronauten skrev 2018-03-17 02:28:13 följande:

    Det skulle vara beröm inte kritik*

    Ja porren har nog gjort sitt, blev exponerad tidigt för det!

    Jag vet att det låter helt sjuk nu när jag skriver det..jag har aldrig sagt det här till någon men kände att jag kunde vara anonym och att detta är den mest seriösa sidan jag har läst om sex på.... men jag är skit rädd att aldrig träffa någon som jag kan leva ihop med för att jag har för liten


    Män som mäter snoppen är ju idioter men nu måste jag faktiskt be dig mäta. Mät längden och omkretsen exakt. Så ska du få ett ärligt svar.
  • Anonym (B)

    Hellre liten än stor. Ju större desto mer ont gör det...

  • Anonym (Jocke)

    Är i samma sits... min är bara 20x16, skäms för den

  • Anonym (Baaah)

    TS!
    Misströsta inte!!!!!
    Om du fortsätter läsa på forumet kommer du inse att smaken är som baken, delad!
    Vissa tjejer vill ha stor, andra mitt emellan, andra liten. Vissa spelar det ingen roll för.
    Tror det är andra orsaker än kukens storlek som får kvinnor att bli kära och vilja ligga eller ha en relation.

    Tänk på hur det är med killar och kvinnors bröst, alla gillar olika, och för de flesta spelar det ingen roll.... 

    Kan berätta om en kille som jag var kär i. Han hade verkligen liten, men sexet med honom var ändå hur bra som helst även om jag föredrar medel om jag nu måste välja. 
    Man kan vara väldigt skön med händer och tunga och bra inställning!

    Försök slappna av och njut!
    Självklart kommer du hitta någon som gillar hela dig, och de som inte gör det behöver du inte träffa nåt mer.

  • Anonym (Baaah)
    Anonym (Jocke) skrev 2018-03-17 10:52:13 följande:

    Är i samma sits... min är bara 20x16, skäms för den


    Sök hjälp
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Jag hade blivit lättad om den var medel eller lite under. Vill inte ha en stor. En pyttepytte är förstås inte heller bra men det har jag aldrig sett.

  • Anonym (jyckelhyckel)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2018-03-17 10:58:31 följande:

    Jag hade blivit lättad om den var medel eller lite under. Vill inte ha en stor. En pyttepytte är förstås inte heller bra men det har jag aldrig sett.


    Hur går det ihop när du säger att ni beställer extra stora kondomer till dig och din kk.
Svar på tråden Vad tycker ni kvinnor egentligen om snoppar?