Inlägg från: Anonym (Smulan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smulan)

Bim 24-26 mars 2018

Hänger gärna på här, dock med anonym signatur då jag har snokande ?vänner? :p men jag har också bim 25/3 :) eller ja, vi försöker inte aktivt att skaffa barn men tänker att blir det så blir det helt enkelt. Har en del symtom (tror jag iallafall) är supertrött och däckar tidigt på kvällen vilket är olikt mig! Jättesug efter sötsaker och av någon anledning gullök. Brukar alltid ha ont i brösten efter äl fram till mens men har inte överhuvudtaget ont i brösten, endast obehagskänsla av beröring på bröstvårtorna. Har även molvärk till och från samt små hugg och ilningar nere i magen emellanåt. Så spännande om det faktiskt råkat fästa sig ett litet knyte :)

• Anonym (Smulan)

Va

Vad tror ni? Jag ser ingenting men detta är eftermiddagsurin och hade bara hållit mig 1-2 h :)

• Anonym (Smulan)
    Zandylina skrev 2018-03-19 17:43:27 följande:

Ser tyvärr inget jag heller... :(  jag la ut ett test igår som jag tog men vet ej vad man ska tro... dock i egen "nyöppnad" tråd jag gjorde..

Okej :) det är tidigt ännu då jag är på bim-6 och förväntade inte mig att se något :) har du skrivit den tråden under ditt namn så kan jag gå in och kika. När har du bim? :)
  • Anonym (Smulan)
    Anonym (Smulan) skrev 2018-03-19 18:10:41 följande:

Okej :) det är tidigt ännu då jag är på bim-6 och förväntade inte mig att se något :) har du skrivit den tråden under ditt namn så kan jag gå in och kika. När har du bim? :)

Såg ditt test nu och jag tycker faktiskt att jag anade något på den vilden :) var det med morgonurin? Borde ju bli starkare om typ 2 dagar eller något :)
  • Anonym (Smulan)
    Zandylina skrev 2018-03-19 23:49:52 följande:

Jaha haha se där såhär går det när man kollar poster för lite utan läsa alla... men jo det var svagt som sagt.och jo var morgonurin... å det var ändå inget Early test utan vanligt test... men får se har haft 2 streck på ägglossningtester dock ej "positivt" för ägglossningdå ej lika starka...  så får se har tänkt ska försöka vänta med att testa till onsdag med early test som jag skickat efter...

Spännande! :) jag har bom på söndag men väntar med spänning hem tester med posten som borde komma idag eller imorgon :) har testat med RFSU testa tidigt men ser att det inte pratas så gott om dom så kommer inte att köpa sådana igen :) tror du kommer få ett fint plus vilken dag som helst! :)
  • Anonym (Smulan)
    Anonym (Morgonkaos) skrev 2018-03-20 06:28:03 följande:

borde verkligen inte testa nu.. BIM -7. Lurar min hjärna mig eller är det något supersvagt?

Svårt att säga, tycker ju att jag ser något där. Men skulle köpa ett digitalt och ta det om 3 dagar om jag var du :)
  • Anonym (Smulan)
    Prematurrisk skrev 2018-03-19 18:50:09 följande:

Hej! Jag har BIM den 27e Mars. Vi plussade i juni förra året med vårt första barn. Han beslutade sig för att titta ut redan 22+4 alltså i nov. Riktigt liten livskämpe var han. Men sen svek den omogna kroppen honom. Så 10,5vecka bodde vi med honom på Neo i Uppsala. Nu är väl min och min sambos enda önskan att få ett lillasyskon. Har bara haft två ägglossningar sen förlossningen så känns som det inte kommer hända men hoppas!

Oj vilken tuff resa ni gjort! :( hoppas verkligen ni får plussa och att allt går bra för er! <3
  • Anonym (Smulan)
    citrongräs skrev 2018-03-20 06:54:00 följande:

Oj! Trodde jag inte! ÄL+10, förvånansvärt starkt ju! *chockad*

Grattis!! :) lite avis nu faktiskt ;)

• Anonym (Smulan)
    Anonym (Smulan) skrev 2018-03-20 08:18:24 följande:
    Oj nu blev det konstigt med citeringen där :p
  • Anonym (Smulan)

Varför kan man inte bara hålla sig ifrån och testa?! Är ändå 4 dagar kvar till bim, men när man ser hur tidigt alla andra plussar så får man ett litet hopp bara. Men men bara att vänta :)
  • Anonym (Smulan)

Får räkna det som kört denna månaden va? :/
  • Anonym (Smulan)

Kan inte se någonting alls :/ så tråkigt.
Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018