Zandylina skrev 2018-03-18 15:21:56 följande:
Hej, Nice med en kortare tråd helt klart hehe.
Själv e det lite oklart När har BIM men vet är mellan 22-25Mars... mått skit rent ut sagt sen några dar efter ägglossning kass i magen å konstant molvärk och illamående med sura uppstötningar och ont i svanken, har även haft tempdipp å nu på konstant lite högre temp än vanligt.
Tog också ett test i morse både jag å Sambon tyckte vi såg nåt svagt svagt men osäker än, la upp testet i en annan tråd, så blir att vänta några dar å testa igen, om man kan hålla sig från att testa i morgon bitti..hehe.
Kul att följas åt här 
Hej, såg just din bild i "spökstreckstråden". Precis när jag skulle slänga mitt test så blev jag ändå lite osäker om det inte var nåt supersvart där, så blev tvungen att lägga upp där för att se om nån annan såg. Lite gripa efter halmstrån :)
Hade svårt att avgöra på din bild, har aldrig sett det testet förut så vet inte hur det ska se ut riktigt. Men jag tyckte nog kanske att jag anade nåt svagt. Mest till höger.
Håller tummarna för dig och om jag känner mig själv så kommer jag inte kunna hålla mig från att testa imorgonbitti. Hur länge har ni försökt?