• Äldre 19 Mar 20:45
    23055 visningar
    135 svar
    135
    23055

    Farmen VIP 2018

    Någon som tittar på Farmen VIP?

  • Svar på tråden Farmen VIP 2018
  • Äldre 19 Mar 23:19
    #2
    sobrio88 skrev 2018-03-19 21:53:39 följande:
    Har precis kollat. Än så länge lika flummigt som jag misstänkte men dom hamnar väl i luven på varandra snart där också smile5.gif Den där Camilla verkar ju vara rätt översexuell iaf smile5.gif
    Satt också och kollade på den. Några verkar verkligen vara stadsbor så det skriker om ett.  Klart dem kommer att hamna i luven på varann. Maten är en sak som gör många irriterade, blir dem hungriga och det inte finns nåt att äta då är bråket i gång.

    Ja håller med dig om det du säger om Camilla :)
  • Äldre 26 Mar 20:48
    #3

    Farmen VIP riktigt roligt att kolla på och dem kunde bygga ett hönshus som såg 100 gånger bättre ut än det vanliga farmare gjorde.

    Ett härligt gäng även om det finns dem som tror att dem kan åka på en räkmacka.

    Få se vem som åker ut av Ben och Glen. Jag hoppas Glen blir kvar.

  • Äldre 31 Mar 13:37
    #6

    Ja personerna på Farmen VIP är roligare än personerna so var i vanliga Farmen. 

  • Äldre 2 Apr 13:48
    #9
    Nandez skrev 2018-04-02 13:11:18 följande:
    Dags i kväll då.
    Ja det ska bli kul och se hur det går för dem när det får fler djur.
  • Äldre 2 Apr 23:07
    #11

    Kvällens farmen var riktigt roligt att titta på. Skrattade så gott åt Glens kommentarer när det andra jagade grisarna :)
    Rätt person åkte ut eftersom hon inte ville jobba alls.

  • Äldre 3 Apr 11:28
    #14
    Nandez skrev 2018-04-03 11:20:48 följande:
    Ola-Conny var lite rolig när han sa att han ville äta köttfärssås och spagetti när de fick grisarna, köttfärssås görs ju på nötkött.
    Jag gör köttfärssås på blandfärs, men däremot undrar jag vart i från Ola-Conny skulle kunna få tag på spagetti :)
  • Äldre 3 Apr 16:44
    #17
    taquine skrev 2018-04-03 15:34:40 följande:
    Ja, Ola-Conny är för skön , och Glenn;) Hoppas de blir kvar länge.

    Är jag ensam om att ha lite svårt för denna Sigrid? Vet inte vad det är , sättet hon pratar kanske...Var likadant när hon var med i Bonde söker fru kommer jag ihåg.
    Jag hoppas Ola-Conny vinner hela farmen VIP ok dem får inga pengar utan det ska ges till förmån för någonting. Glen är verkligen rolig, jag har alltid gillat han.

    Nej du är inte ensam om att ha svårt för Sigrid jag tycker likadant. Hon slänger och svänger med sitt hår och vill bara visa sitt fina här kommer jag. Kände likadant när hon var med i Bonde söker fru/man.
  • Äldre 5 Apr 15:55
    #20
    Nandez skrev 2018-04-05 15:37:59 följande:
    Ser fram emot nästa avsnitt.
    Ja det gör jag med. Hade kunnat vara varje kväll :)
  • Äldre 6 Apr 17:01
    #22

    Här har ni farmen VIP om ni vill börja diskutera Farmen Norge :)

Svar på tråden Farmen VIP 2018