• Afterlife

Blockerad helt plötsligt!?

Det kan inte ha varit så att han upptäckte nu att du "tagit bort" honom på sociala medier och därför blockerade dig?

I vilket fall skulle jag nog bara lägga honom till handlingarna i högen "killar som man dejtat som betett sig skumt". Jag har en rätt stor sån hög efter två års nätdejting. ;)
    Det är bara att acceptera att när folk beter sig så så kommer man aldrig få några vettiga svar på "varför" ändå.

• Afterlife
    Anonym (J) skrev 2018-03-22 09:18:49 följande:
    Eller så är det du som inte är vettig enligt de killarna, så de vill inte lägga energi att försöka förklara för en vägg eller en tickande sympatisk bomb.

Hade de tyckt du vore vettig hade de ju sagt något. Sanningen svider ibland.
    Oj, nu vet jag inte vad du lägger in för tolkning i mitt svar. Jag skrev inte att jag varit med om det TS beskriver, utan att jag varit med om att killar betett sig märkligt. Inte samma situation alltså.

Men TS skriver ju att killen sms:ade henne veckan innan och att allt var normalt då. Om det är så (och TS inte har varit efterhängsen) så är det ju ett märkligt beteende att bara blocka helt plötsligt. Sedan kan vi naturligtvis spekulera i om TS version av hur allt gick till stämmer, men då missar vi ju poängen, eller hur?
  • Afterlife
    Anonym (J) skrev 2018-03-22 09:44:20 följande:
    Märkligt enligt dig och henne, men allt är märkligt från ett perspektiv av "ingen vill blocka mig bara så där det finns inget med mig som är fel jag är perfekt prinsessa"

Medan killen tänker " fy fan vad drygt att hon ska ha kontakt med mina vänner och släkt nää.. palla detta"

Och då är det märkligt för att det inte passade ert lilla schema, hur det skulle gått till, men nu har inte ni kontrollen över de ni kontaktar, de kan skriva trevligt med glada smileys ena dagen, och du är blockad nästa.

Varför eller om det är normalt eller förväntat eller märkligt eller inte för ni älta ihjäl er om medan era killar tycker det är skönt att slippa veta av er och de går vidare.
    Tja, du visar ganska tydligt vad du är för typ av person med det svaret. Inte lönt att besvara dig mer när du så tydligt bestämt hur alla andra är utifrån din egen begränsade verklighet.
  • Afterlife
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 10:02:56 följande:
    För att han krossade mitt hjärta.
    Men jag lät honom gå... såklart.

Jag bryr mig för jag innerst inne bryr mig så fruktansvärt mycket om honom.
    Då är det definitivt bäst för dig att bara släppa det och försöka glömma honom. Du kommer aldrig få någon vettig förklaring. Och du kommer bara må sämre om du fortsätter spekulera i det.
  • Afterlife
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 12:17:32 följande:
    Din pappas kusins barn, och dina barn blir tremänningar.
    Tremänning är väl sysslingar? Barn till kusiner alltså.
    Fyrmänningar kallas för "bryllingar" där jag bor.
  • Afterlife
    Anonym (block) skrev 2018-03-26 08:06:37 följande:
    Ganska sjuk människa som skriver sådär när någon skrivit ut att den mår dåligt.

Du bör nog se över dig själv ett varv, allt näthat uppkommer av såna som dig.

Trist.

Fick ett sms igår där han skrev att han vill ses.

In. Your. Faces.

Nu färdigskrivet!

Tack och hej :)
    Håll nu huvudet kallt TS.
    Den här killen har alltså dumpat dig (med vaga skäl) efter att ni dejtat i några månader. Ganska plötsligt dessutom, vad jag fattar. Han håller kontakt med dig trots att han inte vill dejta dig mer. Blockar dig plötsligt från ingenstans utan anledning och utan förklaring. Och när han skickar ett sms om att han vill ses så släpper du allt och går med på att träffa honom?
    Det låter som om du kommer bli sårad igen, på ett eller annat sätt. I bästa fall är killen en velpotta (inget man vill leva med) och i värsta fall är han riktigt manipulativ. 
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?