Inlägg från: Anonym (block) |Visa alla inlägg
  • Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Men vet ni på riktigt inte vad en fyrmänning är Glad
    Om din pappa har en tremänning, så är du fyrmänning med dennes barn.

• Anonym (block)

Alltså, grejen är. Det var nån som skrev att tjejer som mig skulle man akta sig för...

Men jag menar.... Jag har ju inte gjort nåt Glad
    Jag har blivit helt blockerad på facebook, instagram och borttagen på snapchat, helt huxflux.

Är det konstigt att jag undrar vad sjutton det är frågan om?

• Anonym (block)
    Anonym (123) skrev 2018-03-22 12:15:42 följande:
    Fast vad fan är en tremänning då?

Kusin? Syssling? Pyssling?
    Din pappas kusins barn, och dina barn blir tremänningar.
  • Anonym (block)
    Afterlife skrev 2018-03-22 12:20:34 följande:
    Tremänning är väl sysslingar? Barn till kusiner alltså.
    Fyrmänningar kallas för "bryllingar" där jag bor.
    Ah, där har vi det Glad Bara olika benämningar.
  • Anonym (block)
    Baloo81 skrev 2018-03-22 12:22:00 följande:

Men om du inte är intresserad av honom så varför lägga sån energi på varför han har blockat dig överallt? 

Jag är ju intresserad... Jag har ju inte kommit över honom, så därför.
  • Anonym (block)
    Anonym (123) skrev 2018-03-22 12:23:04 följande:
    Det låter ju lustigt, i och med att dom inte är i samma generation.

Min pappas kusins barn och jag är sysslingar. Så varför skulle det finnas ett eget ord för dom och mina barn?
    Det stämmer inte heller med vad som står på wiki. Tror du har blandat ihop det.
    "Brylling, eller fyrmänning, är släktskapet mellan två personer där en av den ena personens föräldrar är syssling (tremänning) till en av den andra personens föräldrar."

Dom som addade mig på instagram. Är mina fyrmänningar, min pappa och deras pappa är tremänningar.

Killen jag dejtat är deras tremänning. Så vi är som släkt, med släkten. På olika sidor.... Så därför är det inget konstigt att jag och dom, addat varann på instagram.
  • Anonym (block)
    Baloo81 skrev 2018-03-22 12:24:32 följande:
    Okey, men nu har han blockat dig så det bevisar att han inte är det. Släpp det och gå vidare. Flört
    JAAAAAAAAAA, men tjatigt.

Jag ville ha infallsvinklar på VARFÖR! Inte om han är intresserad eller ej, du lägger tid i onödan att skriva sånt där.
  • Anonym (block)
    Anonym (Kalle) skrev 2018-03-22 12:38:05 följande:
    Du verkar inte förstå att han inte vill ha kontakt med dig, du ältar saken om och om igen, du kontaktar honom fast han gjort slut...

Sådana människor är jobbiga att vara med.

Ta "visa endast" på dina egna inlägg, läs dom och låtsas att det är någon annan som skrivit det. Det är kusligt, stalkervarning.
    Ähhh, du är också onödig.
    Du har ju ingen aning, han har ju kontaktat mig med Glad
    Lägg av med anklagelserna.
  • Anonym (block)
    Baloo81 skrev 2018-03-22 12:48:11 följande:
    Jag lägger ingen onödig tid för jag har allt tid i världen. Flört Men bara att acceptera att du inte kommer få veta varför. Eller så knackar du på hans dörr.
    Ja... men hur knackar man på nåns dörr?
  • Anonym (block)
    Anonym (J) skrev 2018-03-22 12:50:01 följande:
    Så du HAR fått en förklaring?

Se nu kommer det upp saker till ytan,

Här har du ju svaret mitt framför dig, han är i oreda med sitt liv då har man verkligen inte tid att tänka på någon tjej eller kille och behöver pausa / gå vidare och du kunde antagligen inte ge han de han behövde för då hade du varit kvar.
    Ja, alltså, han sa det när han valde att avsluta.
    Men jäkligt flummigt allting.... Men han HAR det tjorvigt, vill byta jobb, boende, osv osv. Inte riktigt hittat sig själv...

Ja. Men jag tyckte bara det var skumt efter 2 månader.
    Hade det skett direkt - hade förstått. Men inte nu....

Jag kan bara se till mig själv ju, dumpar jag en kille för han känns fel så bryr jag mig VERKLIGEN inte efter 2 månader.
    Hell no.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?