Inlägg från: Anonym (block) |Visa alla inlägg
  • Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Anonym (J) skrev 2018-03-22 12:55:33 följande:
    Och det är du som inte kan hantera faktum att han blocket dig för att han vill gå vidare,
    Men förklara för mig! Snälla! Gå vidare!?
    Det är 2 månader sen vi dejtade!

Har han känslor kvar för mig som gör att han måste blockera?

• Anonym (block)
    Anonym (fanta) skrev 2018-03-22 13:22:59 följande:
    Du verkar helt fixerad vid det här! Gå vidare! Det är två månader sedan ni dejtade! 

Vad är det som gör att du måste fundera så mycket över det här?
    Nej fixerad är jag inte :) Eller det verkar ju så i tråden, men näe.
    Men nånting måste ju uppkommit som gjort att han valt att göra så.

Och jag bryr mig ju eftersom jag fortfarande tänker på honom, och att då se att han blockerat mig gör mig ju lite fundersam vad det är.

Han har sett bilder på mig på snapchat och att släktingar lagt till mig på instagram.
    Det ledde till blockering... och jag kan inte låta bli att undra varför.
  • Anonym (block)
    plättarmedsylt skrev 2018-03-22 15:02:38 följande:
    Du hoppas att vi ska säga att han vill ha tillbaka dig. Men det kan vi inte, för vi vet inte. Ingen här vet. Eftersom du uppenbarligen inte kan släppa det här, föreslår jag att du ringer upp killen och berättar att du inte har kommit över honom. Då kommer du att få en reaktion och då får du svart på vitt hur han känner. För det är ju det du vill veta. Att fortsätta fråga oss i den här tråden kommer du ingen vart med.
    Nej det har du rätt i..
    Men jag kände bara för att få nån sorts hjälp i hur jag ska kunna tänka... Och det kan ju vara på en miljon olika sätt, det är ju ändå bara han som vet.

Men jag tänkte mest att ni kanske kunde läsa situationen bättre än mig, för jag kände att det var ett tydligt tecken på att han inte gått vidare heller.

Men då tolkar ju jag till min fördel... Och det är ju farligt.
  • Anonym (block)
    molly50 skrev 2018-03-23 10:33:14 följande:
    Jag håller med!
    Vill man verkligen bli av med en person så varför inte ge en förklaring på en gång istället för att lämna personen med en massa funderingar?
    Man riskerar ju bara att personen fortsätta jaga en för att få ett svar.
    Och det är ju inte heller roligt.
    Varken för en själv eller personen man har lämnat.
    Ja men eller hur!
    Jag blir ju mörkrädd om han ser mig som en stalker för att jag och 2 av hans släktingar följer på instagram! Mörkrädd!!!

Jag får ont i magen av den tanken, obehagligt på riktigt ju!
    Då är han ju paranoid.....
  • Anonym (block)

Men tydligen flippade han när vi la till varandra på instagram. Det var av nån anledning inte okej...
    Men på riktigt obehagligt ATT HAN tyckte det var obehagligt. Vad är problemet.

• Anonym (block)
    Anonym (OMFG) skrev 2018-03-24 07:34:11 följande:
    Ja men exakt! TS fattar inte att hon upplevs som 1:a klassens stalker...
    Neeee :) Absolut inte.

Hade ni hamnat i samma situation hade ni ju sett det annorlunda, stalker är ju det sista jag är :)
  • Anonym (block)

Tänk er själv att ni nobbat någon, för personen känns fel.

Sen 2 månader senare rör denne person upp såna känslor att ni behöver BLOCKERA.
    Jag har inte gjort nåt annat än att 2 av hans släktingar lagt till mig på instagram..

2 månader!!

• Anonym (block)
    Anonym (OMFG) skrev 2018-03-24 07:40:49 följande:
    De flesta ser det ur en annan synvinkel än din. Nämligen att du är en stalker. Tyck vad du vill, men det är vad du framstår som.
    Ja, för över nätet är många så hatiska.
    Ni gottar er i om jag är en stalker, få anklaga.

Hade du sett en tjej som stalker om du nobbat henne, 2 månader senare lägger dina släktingar till henne. Utan att hon tagit kontakt med dig på nåt sätt.
    Tycker du det.
  • Anonym (block)
    Anonym (OMFG) skrev 2018-03-24 07:46:08 följande:
    Efter 2 månader hade en normal människa gått vidare.
    Det var inte frågan, hade du sett henne som stalker om dina släktingar lagt till henne?

Jag har träffat en kille efter honom, men jag tänker på honom för han betydde.
    Jag har gått vidare men innerst inne betyder han något. Att han blockerat mig gör mig ledsen.

Jag orkar inte massa sura kommentarer, till vilken nytta, skriv i någon annans tråd.
  • Anonym (block)

Såhär såg kontakten ut förra veckan:

Han skrev sms förra torsdagen om en praktisk grej efter en stöld - jag svarade på fredagen bara med "Yes :)"

På söndagen la hans släkting till mig - sen blockerad.

Jag skickade sms till honom söndagkväll (innan jag upptäckt blockeringen)

"Kan du snälla skicka numret igen till M, jag hade det i samtalslistan men det har kommit bort. Jag har hittat kvittot så det kanske går att lösa :)"

Han svarade med numret.

Jag skrev "Hur vill du att jag ska göra med ditt nummer? Om jag inte ska använda det nåt mer så vill jag ju fråga av respekt till dig, jag tar bort det om du vill."

Han svarade "Du gör som du vill"

Jag "Ok"

Stalker? Anledning till att blockera?
    Vi var ju inte vänner eller följde varann nånstans!

Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?