Inlägg från: Anonym (block) |Visa alla inlägg
  • Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Ja men jag får ju ont i magen om han tycker jag är en stalker!!

Jag förstår din situation, ni kände inte varann riktigt.
    Han och jag hade ju en nära kontakt ett tag..

• Anonym (block)
    Anonym (mmmm) skrev 2018-03-24 08:04:13 följande:
    Du gräver alldeles för mycket i detta. Nu har du dessutom lagt ut en privat konversation här. 
    Vadå privat konversation, det är ju min, det gör jag väl som jag vill med :)
  • Anonym (block)

Jag ser att alla här tycker jag är en stalker, han avskyr mig, vill inte veta av mig, jag är en hemsk människa i hans värld.

Och då blir det lite låst läge.
    Jag har inte gjort honom nånting, och jag hade förstått om det var infekterat veckan efter vi avslutade kontakten. Men det är 2 månader sedan.
    Är det han eller jag som inte gått vidare...

Men denna tråd kör ju i samma spår nu, ni triggar varann.
    Och ja, han kanske inte fixar att nån han dejtat dyker upp nånstans. Men uppenbarligen var det ett öppet sår nånstans, som jag strödde salt i.
    Men 2 månader senare... vem fan bryr sig efter så lång tid.

Vi har ju haft trevlig ton över sms, jag har dejtat en annan och det vet han om. Så de är inte direkt så att han tror att jag suktar efter honom.

• Anonym (block)
    molly50 skrev 2018-03-24 12:56:56 följande:
    Men då har han ju gett en förklaring till varför han dumpade dig i alla fall.
    Men du kanske funderar mer över varför han blockat dig 2 månader efteråt?
    Nej men jag antar att det var för det kändes fel, annars nobbar man ju inte :)

Ja, jag undrar ju som sagt vad tusan det kan bero på att jag är blockerad 2 månader senare....
    SysterY skrev 2018-03-24 13:04:17 följande:
    Brukade du ofta gå och se på hans profil? Jag undrar eftersom du med säkerhet vet att han blockade dig nu och inte för två månader sedan.
    Nepp, jag tog ju bort han på instagram direkt för att inte se nåt. Hans profil är ju låst så kan ju inte se några bilder om jag inte följer. Så jag kunde ju inte se nåt oavsett.
  • Anonym (block)
    molly50 skrev 2018-03-24 12:54:15 följande:
    Däremot om du skickar sms till honom ofta kan kanske kännas lite jobbigt för honom.
    Mja, ja, men jag är ju inte blockerad på telefonen.
    Jag kan ju skicka sms, men han har inte blockerat mitt telefonnr. Så även om det är jobbigt med sms så kan jag ju fortfarande skicka.
    Är det NÅT han borde blockera så vore det ju mitt nummer.... Inte på facebook och instagram där jag ändå inte kunde se nåt....
  • Anonym (block)

Kan man se ens besökare på instagram?
    Jag undrar om han varit in på min....

• Anonym (block)

Jag hörde av mig mycket en period, slet jätteont, ville ha förklaring.
    Jag skrev och frågade om han tyckte det var jobbigt att jag hörde av mig, men då svarade han "nejdå det är lugnt!"

Jag förklarade för honom att jag inte ville prata så mycket med de i min omgivning om det, för jag ville inte det, så han fick ju ta ALLA mina känslor. Men han tyckte det var lugnt.

Och förra veckan som sagt skrev vi bara om de praktiska grejorna kring stölden, inget annat. Sen blockering.

Jag orkar såklart inte älta allting här, för det står ju i tidigare inlägg hur det sett ut.

Men jag nämnde det för min kusin idag, hon vet lite hur det varit tidigare, att jag varit ledsen.  Han byggde ju verkligen upp massor med mig, vad vi skulle göra i vår, sommar och höst. Skulle träffa varandras föräldrar 2 dagar efter han nobbade..
    Sen stack han bara.

Hur som! Men hennes reaktion var ju "är du säker på att han är helt mentalt frisk....han borde ju inte bry sig såhär långt efteråt, det är ju över!!"

Och jag kan ju inte annat än tycka det är helt SJUKT att blockera någon man valt bort, 2 månader senare. Dom jag nobbat har jag ju inte brytt mig en sekund om 2 månader senare!!

Som han jag dumpade senast...
    Om han hade lagt till/nån lagt till honom, av mina vänner (som även han träffade) hade jag ju inte brytt mig det minsta om!

• Anonym (block)

Min teori är att han nobbade mig pga kalla fötter....
    Plus att han inte är redo att kunna satsa, han är rätt vilsen på nåt vis.

Man kan känna att man inte vill träffa nån för det inte passar i livet, jag visade osäkerhet, han dålig självkänsla, vågade inte satsa riktigt på mig.
    En kombination av olika saker, så han stängde av. Sen fick han aldrig andrum för jag behövde höras för att jag var sårad..
    Så i 2-3 veckor efteråt kunde vi höras var/varannan dag för jag ville höra hur det var med honom osv. Alltid bara god stämning!

Men nu har vi inte setts på 2 månader, jag dyker upp på sociala medier för vi har gemensamma vänner.
    Det kan ju bli jobbigt för honom att jag dyker upp, han vet inte hur han ska hantera det. Han vill/kan inte vara med mig just nu, stöter bort mig, men att han inte heller kan hantera att mitt namn dyker upp...

Så han blir frustrerad och irriterad! Men i själva verket kanske han inte har gått vidare, men att han inte kan hantera känslan... han vet inte själv vad det handlar om kanske.
    För jag har varken stalkat eller varit på (förut - absolut, nu - nej)

• Anonym (block)
    SysterY skrev 2018-03-24 20:43:36 följande:
    Även om du kan skicka så kan han ändå ha blockat ditt telefonnr och då får man inte smsen.
    Nej på iMessage ser man när de blivit levererade.
  • Anonym (block)
    Anonym (herregud) skrev 2018-03-24 21:25:51 följande:

Så, sen ni slutade träffas för två månader sen har du fortsatt att sms:a honom regelbundet fram tills nu då du upptäckte att du blivit blockad? Inte konstigt att han blockar då du inte kan låta honom vara ifred, han kanske gör det demonstrativt för att du äntligen ska vinken att du inte har något att hämta. 

Men å... Läs allt innan du skriver.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?