Inlägg från: Anonym (block) |Visa alla inlägg
  • Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Det finns ju flera olika anledningar, bara han som vet.

Iofs om han hade träffat en tjej... Då kanske han skulle blockera mig.

Fast jag hade ju inte kunnat se ändå.

• Anonym (block)

Fast vad tusan...

Hade jag dumpat nån, träffat en ny kille efter 2 månader och varit nykär, inte sjutton hade jag brytt mig om honom då så jag skulle blockerat och hållt på...

Ähhh.... Blir så jäkla trött, kommer ändå inte få veta.

Men det gör ont att bli så respektlöst behandlad.

• Anonym (block)
    Anonym (asdf) skrev 2018-03-24 21:48:14 följande:

Vad är det han har gjort som är respektlöst?

Inte svara när jag undrat.

Det är respektlöst i min värld.. Bara trycka bort och ignorera.
  • Anonym (block)

Ja... jag förstår att han är över mig.

Jag förstod det förut, förstår det väl bättre nu, men det var ett märkligt drag att blockera mig istället för att bara strunta i mig.

Orkar inte läsa allt skit om att jag stalkat, smsat. Ja, förut, men inte på senaste. Jag har skrivit det hundra gånger här men likförbannat skriver ni att jag smsat ihjäl honom. Nej!

• Anonym (block)

Jag är jäkligt less bara på att han skulle behöva blockera. Jag hade gått vidare, vi hördes knappt, sen går han och blockerar och river upp massa skit hos mig.

Jag har varit ledsen sen början av februari, började må bättre så kommer detta! Varför liksom!! Det är väl klart jag ältar för VI HADE INTE HÖRTS!

• Anonym (block)

Men om han nu är så pass klar med mig så han måste blockera.

Varför har han inte blockerat mitt telefonnummer?

• Anonym (block)

Grejen är att när han nobbade mig, sa han att han inte kommer ha tid. Han är hemma 1 vecka i månaden, jobbar borta.

Han har haft 2 förhållanden och är 32 år, ett förhållande mellan 20-24, och sen ett förhållande på 7 månader när han var 27.

Han sa att vi skulle avbryta innan vi började få starkare känslor, för då blir det jobbigare att avbryta senare.

Den inställningen hade han. Vi hamnade i diskussion sista kvällen vi sågs, jag hade vansinnig pms, och han var slutkörd av jobbet.

Så han lämnade ju mig med jättekonstig anledning, är det jättelätt att gå vidare när jag hade blivit kär?

Vi har smsat, han har tyckt det var okej.

Men nu från ingenstans blev jag blockerad.... Jag mår jättedåligt över att det finns en anledning som jag inte får reda på.

• Anonym (block)

Men varför skulle han reagera så förbannat starkt för att jag och en släkting (till oss båda) lägger till på instagram?!?!

Vi har bara haft god ton på sms, ingen osämja alls.

Varför skulle han behöva reagera så starkt för det?

Som sagt, inte blockerad på telefonen.

Och saken är att jag för 3 veckor sedan BAD han blockera mig så jag kunde gå vidare utan att kunna höra av mig. Han vägrade blockera.

NU däremot körde han blockeringsmaraton från ingenstans.

• Anonym (block)
    Anonym (mmmm) skrev 2018-03-25 10:20:31 följande:

167 inlägg, tråden bara fortsätter i all oändlighet pga att du TS, inte kan sluta älta! Ge dig nu, du kommer må mycket bättre, jag lovar! 

Ok, då avslutar vi tråden här :)
  • Anonym (block)
    molly50 skrev 2018-03-25 12:39:14 följande:

Ok.

Ja,jag förstår att du undrar. Men jag tror det bästa är att försöka släppa och gå vidare. Även om det är svårt.

Kanske ger han dig en förklaring lite längre fram.

Tänk också på att det säger mer om honom än om dig om han är så feg att han bara blockar dig utan förklaring.

Dessutom 2 månader efter att han har gjort slut.Ja,det låter ju märkligt att han blockat dig om han har en låst profil.

Då kan du ju ändå inte se vad han lägger upp.

Jag vet inte riktigt hur det fungerar med sms,om man kan skicka även om man är blockerad.Jag tror inte man kan se mer än att någon har gillat ens inlägg.

Men är inte helt säker.

Ja jag menar det... 2 månader och jag hade han varken som vän eller följde. Knäppt!

Nej är man blockerad på telefonen levereras inte iMessage-meddelanden. Skickar jag till honom blir det levererade, så jag är inte blockerad på telefonen.

Som OM mina sms var så besvärliga, borde han väl bara blockat mitt nummer kan jag tycka.

Nej, istället blockerade han mig på de 2 plattformar jag ändå inte kunde kontakta honom.
  • Anonym (block)
    Anonym (J) skrev 2018-03-25 17:29:58 följande:

När jag behöver blockera mig känslomässigt att inte påverkas av sorgen / känslorna som rivs upp runt ett ex, då blockerar jag även fysiskt för att stärka min självdisciplin och påminnas att sluta tänka och älta oss.

Eller när jag träffat någon ny.

Det betyder i alla fall nej till exet och ja till att gå vidare med mitt liv.

Vad ditt ex har för motiv det kvittar, han har gått vidare.

Mm, det är bara det där som är så svårt att greppa för mig som inte funkar så.

Går jag vidare bryr jag mig inte det minsta sen om exet, för då har jag inte helt gått vidare om jag måste blockera honom.

Jag kan tyvärr bara inte se anledningen.

Att han har gått vidare är jag på det klara med, men blockering... Gör ni alltså så?! Vad är det frågan om.

Jag har blockerat 2-3 pers i mitt liv, och då för att de gav de mig krypningar!

Den här killen skrev att jättefint/trevligt sms 3 dagar innan. Han hade inte behövt kontakta mig förresten för han hade kunnat be firman ringa direkt till mig... Men 3 dagar senare blockering.

Jajjaa... Jag har inte varit PÅ, jag har inte stalkat.

Jag blev bara blockerad. Fine.
  • Anonym (block)

Men va fan?!

Är detta ett normalt beteende enligt er alltså?!?!!

Det är såhär ?man gör? inget konstigt??

Det är istället JAG som är konstig???

• Anonym (block)

Skitsamma nu.

En kille som drar från ena dagen till en annan, utan minsta vink. Sedan blockerar 2 månader senare, det är ett okej beteende. Det är mig det är fel på.

Tappar verkligen tron på mänskligheten av er på familjeliv.

• Anonym (block)
    Anonym (J) skrev 2018-03-25 21:09:02 följande:

"Utan minsta vink" enligt dig, läs dina egna svar "så hade min kille också sagt till mig jag förstod inte vadå behöver gå vidare och tänka på sig själv ?"

Han har gett dig så mycket svar och klarhet det bara går, men för att han insåg att han behövde gå vidare helt (blocka) så kan inte du låta han gå.

Så ja, du gör felet.

Han får blocka dig 1 dag senare, en minut senare, en månad två månader tre år senare, hans val och fattar du inte det så är det inte vi andra på forumet du ska tappa tron om....

Ja men från ena dagen till den andra!!!

Varför kyssas, gosa, ska träffa föräldrar ena dagen. Dagen efter var det tack och hej.

Less på det här. Vi sätter punkt. Tack alla.
  • Anonym (block)

Men jag kan ju fråga nåt annat då...

Anledningen till att jag ältar är ju för att jag inte kände att jag fick den chans jag förtjänade.

Han såg aldrig mitt bästa jag, han såg mitt sämsta, stress och pms. Det fixade han inte...

Men han såg aldrig mitt bästa. Jag Troe inte att han hade nobbat mig om han sett mitt bästa.

Nu såg han sämsta - drog.

Hur kan jag gå vidare? Jag vill ju visa honom vem jag är... :(

• Anonym (block)
    molly50 skrev 2018-03-25 21:49:36 följande:

Om han inte fixar att se dina sämsta sidor så är han nog inte rätt kille att satsa på ändå.

Är man rätt för varandra,och älskar varandra,så ska man älska varandra som man är.

Alla sidor,såväl bra som dåliga.

Även om han får se dina bästa sidor,ska han då sticka iväg en gång i månaden för att du då får lite sämre humör?

I så fall är han verkligen inget att satsa på.

Nej men det var ju så tidigt! Vi dejtade ju bara.

Och så tidigt gäller det ju att man ser det bästa... men det gjorde inte han, så han drog.

Men jag vill ju visa det bästa :(
  • Anonym (block)

Alltså jag betedde mig så jäkla konstigt när vi sågs.

Jag ville för mycket... pms, stress...

Jag förstod på nåt vis att han stack om han trodde det där var mitt rätta. Men jag får ju ingen chans att göra om det, och därför kan jag inte släppa...

Klart jag drog efter ett halmstrå när han visade nåt med blockering, då är han ändå inte helt likgiltig till mig tänkte jag.

Sen att läsa allt om hur korkad jag är och att det inte finns nåt hopp... det har ju inte gjort mitt mående bättre direkt :( Usch vad jag mår dåligt.

Ja.. 2 månader senare och jag mår såhär.

Det enda jag vill är att visa honom vem jag är.

• Anonym (block)
    Anonym (J) skrev 2018-03-25 21:58:52 följande:

Förlåt men du låter patetisk.

Du ska alltså jaga en kille som blockat dig, för att du råkade vara en bitch medan ni dejtade, och nu ångrar du det och vill visa att du också kan vara söt och trevlig, för då skulle han se förbi vilken bitchig personlighet du har så fort humöret tryter eller minsta lilla vindpust kommer,

Tjejer som ursäktar respektlöst beteende med PMS

Det betyder spring.

Alla killar som tänker så är attraktiva i min mening, de har självrespekt.

Jag förstår att du är attraherad av honom men han hittade nog en fin snäll tjej istället.

Gör om gör bättre nästa gång med nästa dejt.

Tips.

Jag vill inte att du ?J? ska skriva mer här. Vänligen respektera.

Jag var ingen bitch, när jag har pms blir jag mer känslig och lite låg.

Men respektera att inte skriva nåt mer, tack för din tid.
  • Anonym (block)

Hur tar man bort en tråd?

Det är dags.

• Anonym (block)
    SysterY skrev 2018-03-25 22:38:26 följande:

Ehh...han blockade dig för att han inte vill ha dig i sitt liv längre. Är det svårt att förstå?

Ganska sjuk människa som skriver sådär när någon skrivit ut att den mår dåligt.

Du bör nog se över dig själv ett varv, allt näthat uppkommer av såna som dig.

Trist.

Fick ett sms igår där han skrev att han vill ses.

In. Your. Faces.

Nu färdigskrivet!

Tack och hej :)
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?