Anonym (Förtvivlad) skrev 2018-03-24 12:55:33 följande:
Oj, tack för alla svar, även om dom inte är särskilt hoppfulla..???????? men ni säger samma sak som jag hade sagt om det gällde någon annan än mig själv.
Sitter hemma nu, han är på jobbet och har inte hört av sig. Försöker bestämma mig för om jag ska börja packa hans saker eller vänta in honom och se...
tycker ni att jag ska berätta att jag vet om konversationen mellan han och skolkollegan? Att jag vet att han ljuger?
Han är världens bästa vanligtvis och jag vet att han älskar mig men jag vet inte om det är värt att fortsätta med detta som hänt i bagaget. Samtidigt vill jag inte kasta det vi har, är rädd att ångra mig och rädd för att se honom gå vidare med någon annan.
Ärligt talat. Om du inte förstår vad någon av oss säger här inne så är det meningslöst.
Du kan säga till honom att du läst konversationen. Vad spelar det för roll? Han skiter i dig. Er relation är inte sund. Det finns ingen anledning för er att vara tillsammans.
Kasta det ni har? Ni har ju ingenting. Absolut ingenting.
I övrigt är han världens bästa. Hagamannen är säkert också världens bästa, när han inte våldtar kvinnor och beter sig som skit. Alla människor är ju världens bästa människor så länge de inte gör idiotiska saker. Vilket märkligt resonemang.
Jag kommer aldrig att förstå hur folk orkar ödsla tid på relationer som varit urusla från start. Man lever bara en gång.