• Pr0nographic

Är detta otrohet? Borde jag lämna?

Eftersom att jag är polyamorös så hade jag inte haft problem med att min partner träffar en annan.

Men om min partner skulle prata/träffa någon bakom min rygg eller ljuga om det så hade han åkt ut - direkt.

Det är definitivt otrohet i mina ögon.

Jag kan inte lita på någon som ljugit för mig och händer det en gång så kommer det definitivt hända igen.

• Pr0nographic
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2018-03-24 13:19:38 följande:

Han ringde precis för att fråga hur jag vill göra. Jag berättade vad jag vet, och han blev arg för jag snokat och att det inte är något mellan dom. Jag sa att om han vill vara tillsammans med mig får han bryta kontakten med henne och det gick han knte med på. Han säger han är trött på att försöka få mih att tro att han talar sanning, och att om jag ska ställa ultimatum så kan vi lika gärna göra slut för jag kommer ändå aldrig lita på honom och han har inte ork att övertyga mig om att jag kan lita på hobom.

Vet att mina svar är ganska självförklarande gällande valet jag borde ta men behöver skriva av mig...

You go girl.

Ta tag i det här NU.

Det finns en man/kvinna där ute som är villig att älska dig genuint i framtiden.

Du förtjänar inte det där, inte någonstans.

Den enda som kan förändra situationen är DU och ingen annan. Det är DU som väljer din framtid och det är DU som styr dina framtidsvisioner.
Svar på tråden Är detta otrohet? Borde jag lämna?