• fröken88

Är detta otrohet? Borde jag lämna?

Anonym (Förtvivlad) skrev 2018-03-24 13:19:38 följande:

Han ringde precis för att fråga hur jag vill göra. Jag berättade vad jag vet, och han blev arg för jag snokat och att det inte är något mellan dom. Jag sa att om han vill vara tillsammans med mig får han bryta kontakten med henne och det gick han knte med på. Han säger han är trött på att försöka få mih att tro att han talar sanning, och att om jag ska ställa ultimatum så kan vi lika gärna göra slut för jag kommer ändå aldrig lita på honom och han har inte ork att övertyga mig om att jag kan lita på hobom.

Vet att mina svar är ganska självförklarande gällande valet jag borde ta men behöver skriva av mig...

Fy fan!

Jag har en teori om att alla människor måste gå igenom dåliga relationer för att förstå vad en bra relation är.

Jag vägrar ta ansvar för sina handlingar, vägrar förstå vad han gör med mot dig. Att lämna är bland det tuffaste som finns, men jag skulle säga att desto förr desto bättre.

Ta hand om dig, omge dig med människor som tycker om dig, som ger dig positiv energi, fundera över vad du vill i övrigt i livet och sen ska du se att du hittar någon annan <3
Svar på tråden Är detta otrohet? Borde jag lämna?