Är detta otrohet? Borde jag lämna?
Av allt det du skrivit så finns det bara en rätt väg att gå, och det är att lämna honom NU. Han är inte pålitlig Och om en vecka kommer det vara likadant igen. Blir så jävla arg att han först gjorde slut med dig och sedan lät en hel sommar gå, för att HAN ville se om han kunde hitta något bättre. Han kunde skita i att höra av sig! och du hade då, vid denna tidpunkt kommit över honom för länge sen och kanske börjat träffa någon som är så himla mycket bättre.
Måste även poängtera att när det är han som gjort fel så är det synd om honom?
Han lägger sig på soffan och börjar sedan flytta ut FÖR ATT HAN varit DUM, inte du. Gör dig själv den chansen att dumpa honom nu. Jag är helt säker att du inte kommer ångra dig. Vet dina vänner om hans beteende och vad säger dom om allt det här?
Lika bar att lämna honom precis NU, annars kommer du sitta precis lika förtvivlad om några månader och stå på precis samma plats i livet som innan. Det kommer göra ont, men det är värt det. Ett liv med en självömkande karl som dessutom ljuger precis hela tiden är ingen framtid, tro mig.
Om om din fråga gällande otrohet, JA det är det. Och det finns nog dubbelt så mkt som du inte vet. Gå och testa sig för att han haft en långdragen förkylning?
Du hör ju.... Du är värd så mycket bättre!
Lycka till nu!