Inlägg från: Rigor |Visa alla inlägg
  • Rigor

    Pulverdiet

    Hej Alla!

    Jag funderar på att köra igång med någon pulverdiet. Jag tänkte kickstarta med pulver och äta lite grönsker för att få tugga lite, utan att äta alltför mycket extra kalorier. Sedan övergå till lite mer norma,l tillagad mat, men med mindre salt, socker och fett. Har tidigare provat Nutrilett och Cambridge, bägge funkade, men det var många år sen, och de har naturligtvis ändrat mycket i sina produkter.

    Vilka har du provat som du kan berätta om? Jag tror ålder spelar in ganska mycket, det var lättare att gå ner i vikt när jag var yngre, så jag vill gärna höra om både resultat, ålder och dina erfarenheter och tips!

    Nån som funderar på att köra någon vecka, som vill hänga på? Start efter påsk, så allt man behöver är inskaffat och allt man inte behöver är utkastat!

    Slankare till sommaren är målet!

  • Svar på tråden Pulverdiet
  • Rigor

    Tack för svaret! 50 kilo på 20 veckor är ju helt fantastiskt! Bra gjort! La du om dina kostvanor efter det? Hur upplevde du tiden då du gick ner och sedan efter de 20 veckorna? Det är verkligen ett enastående jobb du gjort, vilken kämparanda! Var 50 kilo målet?

    Hur har det gått sen? Är du fortfarande i i god form?

Svar på tråden Pulverdiet