• Äldre 26 Mar 21:34
    2879 visningar
    10 svar
    10
    2879

    Känslor

    Jag är en väldigt kärleksfull person och visar gärna det för min partner genom kramar, pussar och tafsande. Jag älskar min kille och är verkligen tänd på honom. Han slängde dock ur sig för en stund sen att han kanske skulle åka en sväng imorgon. Jag undrade vart han skulle och han sa att han hade blåballe, så han ?skojade? om att åka iväg och runka nånstans. Jag blev helt knäckt och började störtlipa. Jag känner mig ganska fräsch efter förlossningen sedan 5 dagar tillbaka, men den kommentaren gjorde att jag bara tappade allt. Jag har ett blodsprängt öga pga att jag tog i så när min son föddes. Rumpan hänger lite, håret är förstört...jag börjar se alla skavanker nu ???? känner mig helt förstörd.

    Det är så svårt att vara sexig när man blivit överkörd av en pansarvagn, men jag vill ju att han ska tända på mig och vilja ha intimitet med mig.

  • Svar på tråden Känslor
  • Anonym (Yep)
    Äldre 26 Mar 21:39
    #1

    Töntig kommentar, låter som en jävla 17-åring. Du har liksom klämt ur dig eran unge, ge det tid men snäs fan ifrån om du tycker han går för långt.

  • Anonym (ofatt­bart)
    Äldre 26 Mar 22:54
    #2

    Finner inga ord för en sån elak jävla kommentar! Killen är ju en ömkande egoist.

    Du är en gudinna som pressat fram ett mirakel till er båda. Krama dig själv och tacka dig för att du klarade det. Sparka ut idioten och lås dörren. Låt han runka men släpp inte in honom igen. Har han någon empati alls och förståelse för kvinnokroppens mirakulösa funktioner och vad du gått igenom?

    Blueballs...sanslöst!

  • Äldre 27 Mar 00:09
    #3

    Jag blir mest ledsen för att han säger så istället för att kanske förföra mig. Jag kan o vill inte ha vaginalt sex, men det finns ju massa annat man kan göra. Men känslan jag får av honom nu är att jag är att min kropp är lite annorlunda och han kanske inte tänder på den på samma sätt. Han gillade verkligen när jag va gravid så nu kanske det inte e så eggande.

    Han älskar mig verkligen och det tror jag på, men attraktionen som alltid funnits mellan oss känns borta.

  • samtid­shjält­e
    Äldre 27 Mar 03:35
    #4

    Lite hormoner inblandade i din reaktion va? Nästan som att du har en babys eldfängda humör. :p

  • Äldre 27 Mar 04:49
    #5

    Visst är det hormoner inblandat, jag har ju precis fört! Kommentaren ?en babys eldfängda humör?, ska det vara nån pik du slängde ur dig? Jag skapade detta forum för att få hjälp, men det ska alltid vara nån som klankar ner lite.

  • Anonym (Yep)
    Äldre 27 Mar 06:56
    #6

    Han kanske bara tror att du inte vill ha sex förrän du läkt och därför langade sin töntkommentar om blue balls som att säga "stackars mig nu kan jag inte ha sex på länge". Han är I alla fall hel..

    Tror visst han tänder på dig fortf, men det är alltid en utmaning med barn

  • Anonym (Nick)
    Äldre 30 Mar 00:23
    #7
    Sendell skrev 2018-03-27 04:49:45 följande:

    Visst är det hormoner inblandat, jag har ju precis fört! Kommentaren ?en babys eldfängda humör?, ska det vara nån pik du slängde ur dig? Jag skapade detta forum för att få hjälp, men det ska alltid vara nån som klankar ner lite.


    Ähum. Du skapade en tråd.

    Familjeliv är ett forum.

    I detta forum finns många trådar.
  • Äldre 30 Mar 08:27
    #8
    Anonym (Nick) skrev 2018-03-30 00:23:43 följande:

    Ähum. Du skapade en tråd.

    Familjeliv är ett forum.

    I detta forum finns många trådar.


    Seriöst? Det spelar väl ingen roll om TS skriver att hon startade ett forum? Det är ju inte så att någon här känner fundersamhet kring huruvida hon menar en "tråd" eller ett "forum". Tror inte besserwisserinlägg får henne att känna sig bättre till mods, och då är det kanske smartare och mer empatiskt att hålla dylika påpekanden för sig själv.
  • Anonym (Lily)
    Äldre 30 Mar 08:42
    #9

    Du har fött för bara fem dagar sedan vännen. Amnings och förlossning påverkar ju kroppen så att man blir både deppig och inte så sexsugen direkt... Jag var helt under isen i säkert två månader efter mitt första barn, både mentalt och fysiskt. Jag orkade knappt duscha och det kom inte en hand i närheten av mitt underliv på minst fyra månader.

    Det är inte konstigt om du är deppig och känner dig osexig, det var okänsligt sagt av honom. Säg till honom hur du känner, att du behöver stöd och närhet.

  • Anonym (Lily)
    Äldre 30 Mar 08:46
    #10

    Det är ju inte heller säkert att han menade något med det. Kan ju lika gärna vara så att han faktiskt menade att han tänder på dig men att han fattar att sex inte är på menyn på ett tag och att han uttryckte sig lite klantigt.

    Ni får ta hand om varandra. Det är en skör tid den där första bebistiden.

Svar på tråden Känslor