• Anonym (Hmm...)

    Onanerar även kvinnor flera gånger om dagen?

    Har sprutat både morgon o kväll idag. Sköna sprut..!

    Är det bara vi män som håller på såhär?

    Onanerar ofta kvinnor fler än 1 gång om dagen?

  • Svar på tråden Onanerar även kvinnor flera gånger om dagen?
  • Anonym (Hmm...)
    Anonym (tjej 2) skrev 2018-03-27 17:04:33 följande:

    Har alltid fått tillräckligt mycket sex, oavsett civilstånd - så nej det har inte behövts.

    Onanerar bara när jag ska sova, för att slappna av.


    Tryggt att höra...
  • Anonym (sant?)
    Anonym (annan tjej) skrev 2018-03-27 09:28:43 följande:
    Jag tror fan det! Jag tänker betydligt oftare på sex nu. Men på den tiden skämdes man ju nästan för att man var kåt, så det kanske hämmade begäret också..
     Så det kanske stämmer eller så är det helt enkelt olika. kanske vissa blir mer bekväma med åren? Tror du fler var i din situation?
  • Pussan
    Anonym (sant?) skrev 2018-03-26 23:54:08 följande:

    Hur är det egentligen blir kvinnor vid 30 mer sugen på sex jämfört med tonårstjejer? 


    Absolut ! Och det avtar i varje fall inte de kommande 20 åren. Så är det för mig åtminstone
  • Anonym (Tjejen)

    När sambon jobbar och jag är ledig så kan jag porrsurfa och onanera 4 gånger på en kväll. Behöver dock lite återhämtning då pärlan kan bli lite känslig ;)

  • Anonym (Kåt)

    Idag har jag onanerat 4 ggr redan, typ lika många igår. Riktigt sköna g-punktsorgasmer, måste dock jobba rätt länge för att få dem men så värt slitet! Borde egentligen plugga inför min tenta på fredag, haha.

  • Miss Sunny
    Pussan skrev 2018-03-27 22:54:38 följande:
    Absolut ! Och det avtar i varje fall inte de kommande 20 åren. Så är det för mig åtminstone
    Kan bara hålla med. Mycket mera kättja och längtan nu, än i 20-åren.
    När jag är riktig kåt, och ingen älskare för närvaro kan jag onanera flera gånger pr dag ja.
  • Vorr vorr

    VADÅ "OCKSÅ"?

    JAG ÄR EN MAN OCH JAG RUNKAR INTE FLERA GÅNGER PER DAG. DU ÄR SÄKERT PORRSKADAD ELLER SEXUELLT UPPHETSAD.


    Fotboll
Svar på tråden Onanerar även kvinnor flera gånger om dagen?