Inlägg från: S92M |Visa alla inlägg
  • S92M

BF December 2018

Ett till plus här! Ett planerat första som ?bara inte skulle bli decemberbarn? haha. BF 8/12 enligt preglife och 11/12 enl. Natural cykles. Känns helt fantastiskt och jag är samtidigt, som många andra, livrädd för att det ska gå snett. Har försökt i över ett år nu så vi hoppas på det bästa! Nu när vi vet att det blir december känns det så otroligt mysigt!

Jag går gärna med i ev fb grupp också! Bara den är hemlig så inga vänner/familj kan se. Vill ändå vänta med att berätta några veckor.

• S92M
    S79 skrev 2018-04-09 20:50:52 följande:

Någon mer än jag som lider av obeskrivlig trötthet? Kommer ihåg att jag var supertrött i början av min förra graviditet också men då var det semestertider så jag kunde sova precis när jag ville. Men nu! När man ska upp och jobba, försöka hålla sig någorlunda alert på jobbet och sen åka och hämta hem en tvååring som ska ha sitt! Hur ska jag orka??

Jag är också så orimligt trött. Är i v.6, trodde inte det skulle börja så tidigt. Har också blivit mer flåsig? Har rätt ok kondition men blir nu flåsig av två trappor. Varför?
Svar på tråden BF December 2018