• Anonym (Sexig­a föräld­rar)
    Äldre 1 Apr 16:06
    3190 visningar
    10 svar
    10
    3190

    Har våra föräldrar slutat ha sex eller inte

    Jag har aldrig märkt att mina föräldrar skulle ha haft sex, jag har aldrig hört eller sett det. De har inte heller någonsin talat om sex. Är det inte konstigt att veta om att sina föräldrar haft sex, fast man aldrig skulle tro det själv? Jag tror att nästan alla föräldrar slutar ha sex efter att de fått 2-3 barn. Kanske de också slutar eftersom de har blivit för gamla. (40-70)

    Jag tror inte att mina föräldrar alls är intresserade av sex och kärlek, de bor bara i samma hus. Roligt eller hur? Tror ni också att era föräldrar aldrig använt kondom? Eller att de bara haft en sexpartner? Det är väldigt underligt detta med föräldrar som har sex. Mina föräldrar har knappast haft sex på 15 år.

  • Svar på tråden Har våra föräldrar slutat ha sex eller inte
  • Äldre 1 Apr 16:12
    #1

    Haha, tror du ens själv på det aprilskämtet? Om dina föräldrar inte haft sex sedan ni föddes är de antingen väldigt ovanliga eller väldigt olyckliga...

  • Pentra
    Äldre 1 Apr 16:14
    #2

    Ett utav dagens alla aprilskämt...

  • Anonym (Sexig­a föräld­rar) Trådstartaren
    Äldre 1 Apr 16:16
    #3

    Fan, jag skrev på fel dag. Men jag är seriös. Ni ska inte missförstå mig nu, jag vet att alla föräldrar haft sex. Men de flesta föräldrar verkar totalt ointresserade av sex. Konstigt va?

  • Yabo
    Äldre 1 Apr 16:19
    #4

    Jag vet exakt vad du menar! Jag tror inte att mina föräldrar haft sex under de senaste åren. Man slutar ha sex efter 50 helt enkelt! Skönt.

  • Äldre 1 Apr 22:46
    #5
    Anonym (Sexiga föräldrar) skrev 2018-04-01 16:06:38 följande:

    Jag har aldrig märkt att mina föräldrar skulle ha haft sex, jag har aldrig hört eller sett det. De har inte heller någonsin talat om sex. Är det inte konstigt att veta om att sina föräldrar haft sex, fast man aldrig skulle tro det själv? Jag tror att nästan alla föräldrar slutar ha sex efter att de fått 2-3 barn. Kanske de också slutar eftersom de har blivit för gamla. (40-70)

    Jag tror inte att mina föräldrar alls är intresserade av sex och kärlek, de bor bara i samma hus. Roligt eller hur? Tror ni också att era föräldrar aldrig använt kondom? Eller att de bara haft en sexpartner? Det är väldigt underligt detta med föräldrar som har sex. Mina föräldrar har knappast haft sex på 15 år.


    För gamla, 40-70!
    Glöm det, det är länge sedan jag passerade 40 och jag knullar mycket mera nu än när jag var 20-30
  • Anonym (Pfg)
    Äldre 1 Apr 22:54
    #6

    De gamla har tom sex på ålderdomshemmen så tror inte våra föräldrar har skutat. ;)

  • Äldre 1 Apr 22:57
    #7
    Yabo skrev 2018-04-01 16:19:05 följande:

    Jag vet exakt vad du menar! Jag tror inte att mina föräldrar haft sex under de senaste åren. Man slutar ha sex efter 50 helt enkelt! Skönt.


    Jag kan garantera att sexlivet fortsätter efter 50.
  • Anonym (Sexig­a föräld­rar) Trådstartaren
    Äldre 2 Apr 09:55
    #8

    Nej, alla på familjeskit.se överskattar sex. Sex och orgasm är inte populärt längre efter 45. Alla smarta personer som hänger på flashback vet om detta. 7% av alla 50+ åringar har sex.

    50 åringar hatar när sperman finns i sängen, de lagar hellre mat och klipper gräsmattan.

    www.familjeliv.se/forum/thread/78414220-sluta-ha-sex-efter-40

  • Anonym (Föräl­der)
    Äldre 2 Apr 17:15
    #9

    Vi är föräldrar och knullar som bara den, fast inte när barnen ser eller hör...det vore ju väldigt konstigt om barnen satt och tittade på, eller?!?
    Vi föräldrar ser eller hör ju inte när barnen har sex heller, betyder det att de inte har sex isf?!?
    Konstig fråga måste jag säga...

  • Äldre 2 Apr 17:41
    #10
    +1

    Jag är tveksam om mina föräldrar har sex längre, då den ena närmar sig 80... den andre är död.
    Men garanterat hade de sex långt förbi 40 och säkerligen även förbi 50 och 60.

Svar på tråden Har våra föräldrar slutat ha sex eller inte