Klängig pojkvän.. HJÄLP
Jag och min pojkvän har varit tsm i 6 månader och han är jätte klängig... Han ska pussas,kramas och ta på mig hela tiden. Jag hinner inte ens ta initiativ utan alltid han. När jag sover hos honom kan jag inte ens sova ifred utan att han försöker ha sex med mig. Han slutar inte förrän han får som han vill.
Jag är kärleksfull av mig men detta är för mycket människan är snart 26 och verkar ha stora bekräftelsebehov.
Igår var vi på bio och han var såklart tvungen att pussa och prata med mig under filmen. På vägen hem i bilen samma sak(jag körde). Efter 30min sen vi sist sågs fick jag ?Saknar dig massor ????????? på sms. Innan dess fick jag ett ?jag älskar dig? sms 3min efter jag åkt mot mig. Räknade att han sa jag älskar dig till mig 35 gånger igår och vi var med varandra från 15-22.
Jag vet inte vad jag ska göra.... Han suger upp all min energi känner mig jättehemskt eftersom jag tycker om honom, har träffat hans familj och min dotter älskar honom. Men orkar inte med hans beteende. Har pratat med honom om detta han blir bra i någon dag sen är han tillbaka. Märkte igår att han inte kunde läsa signaler(vände mig bort när han försökte pussa mig och då tog han tag i min kind och försökte vända mig tbx.) plus att han ofta pratar bebispråk med mig ?älskling, är du lite tröttis?. HATAR DET!
Någon som upplevt något liknande och kan komma med råd?