Inlägg från: Vendela18 |Visa alla inlägg
  • Vendela18

Halsont som vägrar gå över

Någon snälla som kan ge råd på hur man får bort halsont detta är min 6 dag har ej ätit normalt alls bara yoggi jag e helt slut. Varför tror jag hels tiden maten ska fastna i halsen det e inte normalt. känns som ngn tar stryptag varje ggn man sväljer vatten kaffe yoggi. hur botar jag det. vad e chansen de ska fastna och man kolar. någon som kan gr råd så jag kan äta för känns som man ska kollapsa. måste rapa i princip varje ggn jag sväljer nått och jag e inte svullen i halsen bara vid körtlarna lite.

• Svar på tråden Halsont som vägrar gå över
  • Vendela18

hej tack för svaren har bara lite ont i halsdn på högra sida var hos läkaren dem sa virus går över av sig sj Vill bara kunna äta o det rapandet som stör mig varje ggn jag drickrr ngg för äta går ju inte. vill intr va borta från jobbet hellre. vill bara det ska ta slut någon gång.

• Vendela18

Tack så mkt ska göra det tusen tack

• Vendela18

Hej.

jag var hos läkaren idag igen o han sa halsen inte va svullen och ingen halsfluss allt såg bra ut men jag känner fortfarande att de gör ont i halsen och värre när man äter något känns som de trycker på sidorna som nägon ska kväva dig. Äf helt okunnig när det gäller halsen föf aldrig haft problrm innan. kanske går över om några dagar bara extremt trött på äta flytande.

• Vendela18

hej.

har faktiskt tänkt på de för jag har problem med 3 tänder men har fixat det men borde kanske gå kolla upp det trots allt. tack för rådet. bara man slipper halsontet för trött på det kan va tänderna med.

Svar på tråden Halsont som vägrar gå över