• Anonym (Undrar)

    Kvinnor, vad tycker ni om storleken på era bröst och rumpor?

    Säg även gärna något om era bröst och rumpor.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om storleken på era bröst och rumpor?
  • Anonym (Mi)

    Mina bröst är fortfarande runda, fasta och lagom storlek.. men jsg kan tänka mig fixa dem när jag blir äldre.

    Mun rumpa ärbperfejt

  • Anonym (Ylva)

    Älskar mina bröst men alldeles för mycket gung där bak.

  • Anonym (H)

    Jag är supernöjd med mina bröst, lagom stora och fasta! Rumpan är också lagom stor och fast. Min sambo älskar att klämma och ge komplimanger, så det gör mig ännu nöjdare, haha!

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-04-15 05:25:20 följande:

    Säg även gärna något om era bröst och rumpor.


    Jag har Fkupa och är jättenöjd.

    Min gump är liten och är jättenöjd.

    Jag har ingen midja istället en stor bilring eftersom jag har PCO-S och den är jag inte lika nöjd med.
  • Anonym (MP)

    När jag var i tonåren tyckte jag det var jobbigt att mina bröst var så små, men idag har jag lärt mig uppskatta dem för de är :) Rumpan är väl inte heller särskilt stor a la Kardashian, men är proportionerlig för min kropp som är rätt slimmad, så det gör inte heller så mycket. 

  • Anonym (Undrar)

    Puffar för fler röster och kommentarer.

  • Anonym (Besvär)
    Anonym (Emma) skrev 2018-04-15 07:06:47 följande:

    Tuttarna för stora, rumpan är ok.


    Är det bara till besvär inget positivt? 
  • jos79

    Rumpan kunde ju varit lite mindre och brösten kanske lite större. Men det spelar egentligen ingen roll. Efter två kids och 41 år kanske man inte ska ha en kropp som en tjugoåring.

  • Anonym (_)

    F/E-kupa och ganska stor och välformad rumpa (tack vara alla squats osv på gymet haha) så är väldigt nöjd :)

  • New  Dawn

    Jag har emellanåt väg några kilo extra och då har jag själv gillat mina bröst mer (min man gillar dem lika mycket alltid, märks noll skillnad). Jag tycker tröjor sitter bättre över brösten, urringningar blir snyggare, men tyvärr blir även min midja mindre framträdande och magen lite större, så jag väljer ändå lite mindre bröst om man ska tänka rent estetiskt. Om man tänker ett steg längre mår jag bäst när jag tränar och rör mig ganska mycket och då håller jag naturligt ner vikten.

    Rumpan är jag alltid nöjd med faktiskt. Man kan inte kalla den stor, men inte liten heller. Den sticker ut oavsett.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Besvär)
    Anonym (_) skrev 2020-07-12 20:37:27 följande:

    F/E-kupa och ganska stor och välformad rumpa (tack vara alla squats osv på gymet haha) så är väldigt nöjd :)


    Gratulerar det har du fått jobba hårt för förmodar jag
  • Anonym (..)

    Har små, fasta bröst (a-kupa) och en enligt mitt tycke rätt så snygg rumpa. Är nöjd med mig själv :)

  • Anonym (Bröst kan aldrig bli för stora)

    Jag kommer alltid säga att brösten är för små, man kan aldrig lägga in för stora implantat.

  • Anonym (Lisa)

    Brösten är ok C-kupa.

    Rumpan är jag nöjd med storleken men inte med konstistensen. För mycket jello där bak.

Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om storleken på era bröst och rumpor?