• Äldre 23 Apr 22:42
    2641 visningar
    9 svar
    9
    2641

    Bisex

    Hej jag har ett stort problem som jag skulle vilja ha lite åsikter på ....jag är 42 gift med två barn .allt började när jag var åtta ungefär och min syster tio ..då började vi leka sex lekar med varandra ...det mesta handlade om att hon masserade min rumpa och stoppade i några fingrar i mej ...vi hålde på så till jag va tolv och hon fjorton ungefär sen la vi av för hon hade andra intresse ... tills jag blev 17 år gammal så lekte jag med mej själv och fantasierade om att jag hade sex med andra män...en kväll när jag va 17 va jag ute med några kompisar och festade där träffade jag en man som va runt 45 som ville ha kontakt med mej ...jag hade aldrig vågat förut men den gången följde jag med honom hem ...där duschade vi tillsammans och runkade av varandra .jag blev imponerad av hans stora penis tyckte det va snyggt...sen gick vi till sängen och efter ungefär 20 minuter massage stoppade han in ett finger i mej och började knulla mej med hans finger ... plötsligt la han sej på mej och la mer glidmedel och frågade om han kunde knulla mej ....jag svarade inte och han tog tag i mej från midjan och jag kände hur hans kuk pressade mot min hål ... plötsligt av nån anledning så började jag reagera och bad honom sluta ,han drog sig tillbaka direkt och försökte lugna ner mig och sa att det va ingen problem med det och han skulle acceptera ett nej utan problem ...vi satt lite på sängen nakna och han bad mej om han kunde bara krama mej och bara ligga där stilla...vi la oss där i typ tjugo minuter och sen körde han hem mej...när jag kom hem kände jag en lättnad för att det inte hände något mer tog aldrig kontakt med honom igen och levde som vanligt ...en månad senare så började jag tänka på honom och ville träffa honom igen...jag ringde upp honom och jag bestämde mig för att denna gången låtta honom knulla mig på riktigt ...så efter några dagar så va vi hemma hos honom tog av oss kläderna direkt la oss på sängen och han började smeka mig direkt ...han vände mig på mage la glidmedel på sin kuk och tryckte mot min hål utan att lyckas komma i mej på grund av hans storlek tror jag ...i den andra försöket så började jag gråta direkt när jag kände hans kuk mot mitt hål ...han sluttade och sa att om jag inte vill bli knullad så kan vi leka litegrann ...så han stoppade sin kuk mellan mina skinkor började röra sej upp och ner tills jag kände att han sprutade på min rumpa och rygg... han frågade om jag kunde suga av honom men jag sa nej ...när jag kom ur duschen så körde han hem mej.....efter det så i träffade jag honom för kaffe ute i stan ...dträffadär han sa en gång att han va förälskad i mej ....sen slutade jag ta kontakt med honom och slutade ha tankar omkring män ...träffade tjejer och levde som en vanlig kille ...när jag blev 23 träffade jag en jätte snygg kvinna med en fantastisk kropp som jag blev förälskad i och gifte mig med henne efter ett år ....vi fick två barn och har varit tillsammans i 19 år...för några år sen under en diskussion så berättade jag för henne hela min historia sen jag va liten och allt som hade hänt ...hon reagerade ganska normalt ....första gången vi hade sex efter att jag berättade så försökte hon stoppa in ett finger i min rumpa jag sa nej ....efter en lugn period med ganska bra sex med varandra så köpte vi en analdildo som hon har använt med mej ...hon säger att hon gör det för att jag gillar det ...den sista tiden säger hon att hon inte tycker alls om allt detta och att hon känner sig obekväm för att hon tror att jag vill bli knullad av en man ...jag har försökt säga det till henne att jag är inte intresserad av det men hon säger att hon är helt säker på att om jag fick chansen så skulle jag göra det...så vi har börjat bråka om det vår förhållande går att helvete och jag vet inte hur jag ska lösa detta ...lite råd av någon med samma situation eller nån som tycker att hon har rätt ??

  • Svar på tråden Bisex
  • Anonym (Bikil­le)
    Äldre 24 Apr 08:46
    #1

    Du är samma person nu som för 19år sedan. Du har väl haft alla chanser i världen att vara otrogen under den tiden. Varför tror hon att det ska hända nu?

    Känner hon sig obekväm med dildon får du leka ensam. Respektera hennes känslor.

    Många bikillar säger inget om deras sexualitet just för att många kvinnor är dåliga på att hantera den informationen.

    Min fru vet lite. Hon vet inga detaljer (förstår inte varför man detaljerat ska redogöra tidigare sexliv oavsett sexualitet), men hon har tagit det ganska bra, men vi har också vart tillsammans länge, 18år nu.

  • Anonym (Vill ha sex)
    Äldre 24 Apr 10:19
    #2

    Vill du prova sex med en man?

  • Äldre 24 Apr 11:33
    #3

    Har haft den idé några gånger att ha sex med en annan man men avstod!!!

  • Anonym (Vill ha sex)
    Äldre 24 Apr 14:16
    #4

    om du var fast besluten att ha sex med en annan man kan jag ge dig det. Jag är inte erfaren i detta och jag vill att någon ska vara försiktig med mig

  • Äldre 24 Apr 17:03
    #5

    Jag är inte intresserad av det längre

  • Anonym (Peter­)
    Äldre 3 May 10:08
    #6

    Hej

  • Anonym (Peter­)
    Äldre 3 May 10:20
    #7

    Hej jag funderar på något...jag har varit med i en sån situation som dej ..jag hade bisex med en kille när jag var 16 år gammal tyckte på den tiden att det var jätte skönt och njöt av det ..efter det så har jag aldrig fått chansen att prova igen på grund också att jag bodde i ett litet samhälle ..gifte mej i ganska ung ålder ,typ 22 och är nu 23 år gift ,har stora barn och en ganska bra sex liv med min fru som är lika gammal som jag..vi pratar om allt så en dag berättade jag för henne vad jag har varit med om ..hon blev ganska chockad och började ställa frågor typ om jag gillade det om jag skulle vilja ha det igen och om jag skulle göra om det om jag fick chansen...det blev ganska mycket prat om det och hon ville veta detaljer om det ..typ om den andra killen hade kommit i mej om hur det gick till...jag kände att jag ville prata ut om det och sa till henne allt...efter mycket prat och lite bråk för att hon inte kunde släppa det ...till slut kom det fram att egentligen så ville hon se med sina ögon hur det gick till ...hon började pressa mej tills vi hittade en kille på nätet gick hem till honom och hade sex medans hon såg på ...bara då släppte hon det och allt bråk slutade...så fundera på om det är verkligen detta hon vill och kanske inte ens förstår det själv

  • Äldre 3 May 10:30
    #8

    Hej jag tror att om det va det som va problemet så skulle hon säkert sagt det

  • Anonym (Peter­)
    Äldre 3 May 10:31
    #9

    Nja ...säga vad ? Att hon vill se dej med en annan man? Det är ganska svårt om hon inte vill pressa dej till det

Svar på tråden Bisex