• Anonym (anonym)

    Könsjukdom eller UVI?

    Hej allihopa,
    har en snabb fråga till er killar och er smarta brudar!
    Ca 4 veckor sen pullade jag en brud innan jag drog på mig kondomen, drog på den försiktigt också "höll i toppen på kondomen medans jag rullade ner den med andra handen., inge oralsex eller dylikt, var nära själv att ge hon men jag hejdade mig själv pga av jag är så paranoid, hon luktade bra där nere förövrigt,
    Här kommer min symtom, som jag tror är en UVI eftersom känslan känner jag igen sen tidigare, och har haft  gonorre tidigare för många år sen,
    Det svider inte när jag kissar , kisset luktar dåligt inga flytningar på 10 dagar uppåt  tills nu, utan enbart konstig känsla i urinröret och i mellangården bakomför bollarna, Kissar ofta, provade dricka ordentligt mycket vatten under 2 dagar känslan i princip försvann, käntes bra, men sen dök den upp igen, har klämt på trumpeten ofantliga gånger men inget kommer ut, har helt ärligt haft stånd ett x antal gånger under dessa 10 gånger för man är känslig nu och lätt att få erektion men har aldrig runkat eller dylikt. igår så satt jag på toan länge bara för att försöka klämma ut allt, och i siste skede efter 10min så såg det ut som spermier kom ut "såg inte ut som gonorre flytningar" och ficka inga fler flytningar efter det, för er tjejer som inte vet detta, men ibland kan spermier komma ut efter man har haft stånd ordentligt en längre tid. är på resande fot i södra sverige och har ringt till VC i norrland skall dit om 4 dagar så fick jag tid

    ,och nu idag börjar jag få en ordentlig pung värk som kommer och gå, känns precis som nån har bollarna i handen och nyper do och då.
    Min fråga till er,  vad tror ni? och finns det någon här som har fått en könsjukdom exempelvis klamydia eller gonnorre under den tiden ni tog på er kondomen, touchat ollonet med fingret kanske 1 millisekund på bakre delen.
    Mvh Fundersam
  • Svar på tråden Könsjukdom eller UVI?
  • Anonym (anonym)

    och sen en nyfiken hets fråga, är det någon som vet om man kan få "vita" flytningar ifrån en ordentlig UVI och inte en könsjukdom?

Svar på tråden Könsjukdom eller UVI?