Inlägg från: Anonym (Idiot) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Idiot)

Han älskade inte mig tillräckligt?

Jag har varit med om liknande. Som en liten familj spendera vi dagarna med våra barn även. Planer på flytta ihop. Planer över sommaren osv. Presentera mig för hans vänner allt som tillhör. Helt plötsligt håller han sig borta & svarar mig inte. Inget vi planerat blir av. Jag får spel & sms bombar människan att ge mig svar på vad fan han håller på med idiot jävlen. Då visar det sig att han har ihop det med sitt ex igen. Inte vill bo med mig. Han hör av sig senare säger det är ett misstag från oss båda att vi ska pröva igen. Men inget blir någonsin detsamma. Han har aldrig med barnet längre, tar aldrig med mig någonstans än mindre följer med mig. Bara problem & brytna löften. Värsta är att idioten förstår inte hur han sårat oss alla. Både mig & barn. Älskade han innan men nu har jag börjat äckla mig på han. Speciellt när jag förstår att jag inget betyder för han. Han skulle aldrig kämpa för mig. Massa mer som hände. Men ett råd är ge han inte fler chanser efter han gjort så här för du kommer inte må bra.

Svar på tråden Han älskade inte mig tillräckligt?