Inlägg från: Anonym (besatt av vackra m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (besatt av vackra m)

    Sexlust när man är äldre

    Skrev nyss en tråd om min extrema kåthet som medelålders kvinna (51). Lever numera som singel men kan säga att jag inte alls var kåt i min relation sista åren. Först det blev slut och jag började dejta kom allt tillbaks. Min sexualitet nådde sin peak och något hände med hormonerna som rusade på det ytterligare. Kanske kroppens sista ryck innan östrogenet började dala och lämna min ofertil?

    Räddningen var unga män som blev en fetisch. Har testat vara med ett par män runt 40-45 men kände inte den åtrån för just dem som jag gjort med flera andra yngre killar strax innan 30.. Önskar att det vore så eftersom jag älskar livserfarenhet och vad som händer med en människa som mognar och färgas av livet. Det är vackert och attraktivt. Men det är något med den unga lusten, hur de tar för sig, ser på mig, bekräftar mig med sin ohämmade kåthet som jag inte funnit i någon jämnårig. Är övertygas om att dessa män finns, bara att jag inte dras till det manliga utan mer det pojkiga, både i drag och energi och helt enklet inte träffat dem eller varit riktigt öppen för det.

    Det går lätt slentrian i sexlivet, lite beroende på hur länge man varit tillsammans. Sen händer det mycket otrevliga och traumatiska saker med kvinnor runt 50 som kan försvåra sex och självbilden enormt. Tror därför det kan krävas något helt nytt, en spark i röven, att man ser sig själv med nya ögon och blir bekräftad igen och tagen på ett nytt och oförutsägbart sätt. Spänning, nya sexlekar, miljöer osv.
    Sånt är inte särskilt lätt att vara öppen med eftersom det kan såra och man kanske inte vet exakt själv vad som händer med en.

    Kvinnor tröttnar snabbare på sex med samma partner och behöver nytt, fast vågar sällan erkänna det.

    har ni pratat om det?

  • Anonym (besatt av vackra m)
    Anonym (Sedärja ..) skrev 2018-05-11 19:58:45 följande:

    Är 51 - min särbokärring är 50 med klara klimakteriesymptom - men jävlar
    vad vi knullar när vi ses. Livet kan bli bättre - släpp sargen och bara åk med liksom.
    Sitter i huvudet - inte i åldern!!!


    Fy fan vilket jävla obehagligt skällsord och uttryck för att beskriva sin härliga
    älskarinna. Aldrig att någon av mina unga älskare skulle kallat mig något så hemskt. De överöser mig med respekt, sexighet och beundran...inte konstigt man byter ut de gamla gubbarna;)
Svar på tråden Sexlust när man är äldre