• Anonym (besatt av vackra män)

    Läckra män precis överallt!

    Mina hormoner just nu gör mig galen. Vill typ ligga med minst 10-20 män mellan 25-35 ca) om dagen, börjar förstå hur män har det runt kvinnor. Känner mig som en kåt tonårskille och riktigt gumsjuk dessutom. Kan inte slita mina blickar från allt ungt kött;))))) 

    Undrar om alla medelålders kvinnor funkar som jag eller om jag helt enkelt fötts med en mans extrema aptit?

    Måste göra något åt det för nu var det ett tag sen jag hade en kåt yngling i min säng även om erbjudanden inte saknas.
    Har inte orkat med dejtingsvängen på länge eller orkat engagera mig. Nöjer mig med att ha dem på avstånd mesta tiden men nu är det dax att ändra på det känner jag;P

    Vill höra lite mer om det kvinnliga begäret och hur det ser ut så här års?

  • Svar på tråden Läckra män precis överallt!
  • Anonym (besatt av vackra män)

    Nu såg jag en till...och en till.... DAAAAAMN!

  • Anonym (besatt av vackra män)

    Nu såg jag en till...och en till.... DAAAAAMN!

  • Anonym (mmm..jag me...)

    Och jag med...alla snygga afghaner och syrier som förför med sin skönhet...

  • Anonym (besatt av vackra män)
    Anonym (mmm..jag me...) skrev 2018-05-11 21:52:49 följande:

    Och jag med...alla snygga afghaner och syrier som förför med sin skönhet...


    En hel del av de jag gillar kommer förmodligen därifrån för jag gillar mörkhåriga brunögda män speciellt med stiliga skägg, en del svarta killar och många bleka skandinaver. Män är fina i alla former och uppsättningar;)
  • Anonym (mmm..jag me...)
    Anonym (besatt av vackra män) skrev 2018-05-11 21:58:05 följande:
    En hel del av de jag gillar kommer förmodligen därifrån för jag gillar mörkhåriga brunögda män speciellt med stiliga skägg, en del svarta killar och många bleka skandinaver. Män är fina i alla former och uppsättningar;)
    Mmm...håller med. Hoppar svennekillar för tillfället. Finns så mkt annat godis...
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (mmm..jag me...) skrev 2018-05-11 21:52:49 följande:

    Och jag med...alla snygga afghaner och syrier som förför med sin skönhet...


    Anonym (mmm..jag me...) skrev 2018-05-11 21:59:00 följande:

    Mmm...håller med. Hoppar svennekillar för tillfället. Finns så mkt annat godis...


    Aaah eller hur alla stackars svenska män som blir bortvalda till förmån för invandrarmän. Läste du ens vad hon skrev, nä du vill bara få det till att kvinnor ska föredra invandrare.
  • Anonym (mmm..jag me...)
    Anonym (M.D.) skrev 2018-05-11 22:08:31 följande:
    Anonym (mmm..jag me...) skrev 2018-05-11 21:59:00 följande:

    Mmm...håller med. Hoppar svennekillar för tillfället. Finns så mkt annat godis...


    Aaah eller hur alla stackars svenska män som blir bortvalda till förmån för invandrarmän. Läste du ens vad hon skrev, nä du vill bara få det till att kvinnor ska föredra invandrare.
    Va? Träffar både svenskar och invandare, men nu mest det senare.
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (mmm..jag me...) skrev 2018-05-11 22:21:20 följande:

    Va? Träffar både svenskar och invandare, men nu mest det senare.


    Mmm alltfler "kvinnor" verkar ju göra det valet om man ska tro bilden som vissa målar upp här på forumet.
  • Anonym (mmm..jag me...)
    Anonym (M.D.) skrev 2018-05-11 22:25:44 följande:
    Mmm alltfler "kvinnor" verkar ju göra det valet om man ska tro bilden som vissa målar upp här på forumet.
    Finns för många killar att träffa...ha ha...är så...
  • Anonym (besatt av vackra män)

    Vi är ett land med många nationaliteter och en global värld där alla människor blandas och försöker leva sida vid sida. Om någon är attraktiv skiter jag fullständigt i var de kommer ifrån så länge de inte är hjärntvättade av religioner eller annan goja utan fria individer som fyller sig med bra saker och beter sig trevligt och inbjudande och är trevliga älskare utan sjukdomar!

Svar på tråden Läckra män precis överallt!