• Anonym (Anmäl­a bussru­nkare?­)
    Äldre 12 May 21:27
    5525 visningar
    63 svar
    63
    5525

    Hade du anmält en "bussrunkare"?

    Hej!

    Vad hade ni gjort om ni sett en bussrunkare på bussen? Alltås, kille som sitter en bit bort från dig och runkar.

  • Svar på tråden Hade du anmält en "bussrunkare"?
  • Anonym (j)
    Äldre 12 May 23:26
    #21
    +1
    Anonym (Anmäla bussrunkare?) skrev 2018-05-12 23:11:16 följande:
    Menar att vad som helst kan hända. Synd att det inte var Dolph Lundgren, då hade jag gått fram och tagit över...

    Ja, ja. Händelsen är över.
    Tycker du ska meddela bussbolaget. samt även polis. När det gäller sådana brott är det viktigt att polisen får in flera vittnen / iakttagelser. Ju fler pusselbitar man får tag i desto troligare att man kan lägga färdigt pusslet.
  • Anonym (Anmäl­a bussru­nkare?­) Trådstartaren
    Äldre 12 May 23:29
    #22
    Anonym (j) skrev 2018-05-12 23:26:12 följande:
    Tycker du ska meddela bussbolaget. samt även polis. När det gäller sådana brott är det viktigt att polisen får in flera vittnen / iakttagelser. Ju fler pusselbitar man får tag i desto troligare att man kan lägga färdigt pusslet.
    Ja, jag kan ringa dem. Helt ok.
  • Anonym (noppe­)
    Äldre 12 May 23:49
    #23
    -1
    Anonym (j) skrev 2018-05-12 23:26:12 följande:
    Tycker du ska meddela bussbolaget. samt även polis. När det gäller sådana brott är det viktigt att polisen får in flera vittnen / iakttagelser. Ju fler pusselbitar man får tag i desto troligare att man kan lägga färdigt pusslet.
    Jag skulle säga att det finns betydligt viktigare brott att utreda än en bussrunkare.
    Lägg krutet där det behövs för guds skull.
  • Anonym (Anmäl­a bussru­nkare?­) Trådstartaren
    Äldre 13 May 00:15
    #24
    Anonym (noppe) skrev 2018-05-12 23:49:50 följande:
    Jag skulle säga att det finns betydligt viktigare brott att utreda än en bussrunkare.
    Lägg krutet där det behövs för guds skull.
    Lite så tänker jag med.
  • Anonym (Jo)
    Äldre 13 May 17:04
    #25
    Anonym (Japp) skrev 2018-05-12 22:33:57 följande:
    Anmält, sannolikt sagt till buss-chauffören först, eller?
    Samma här
  • Äldre 13 May 18:02
    #26
    +1
    Anonym (noppe) skrev 2018-05-12 23:49:50 följande:
    Jag skulle säga att det finns betydligt viktigare brott att utreda än en bussrunkare.
    Lägg krutet där det behövs för guds skull.

    Det slår dig inte att en människa som är tillräckligt gränslos för att sätta sig och onanera publikt i en buss med största sannolikhet är gränslös nog att begå betydligt allvarligare brott också? 
    Ofta finns sådana personer redan i polisens register, jag föreställer mig att de är tacksamma för informationen. 


     


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Äldre 13 May 18:15
    #27
    +1

    Har alltid snabbtorkande superlim med mig på bussen. Med en snabb och bestämd manöver fyller man onanistens hand (den som hanterar kuken då alltså) med lim och trycker tillbaka den där den var.

  • Anonym (noppe­)
    Äldre 13 May 18:32
    #28
    -1
    DeathByPickles skrev 2018-05-13 18:02:46 följande:

    Det slår dig inte att en människa som är tillräckligt gränslos för att sätta sig och onanera publikt i en buss med största sannolikhet är gränslös nog att begå betydligt allvarligare brott också? 
    Ofta finns sådana personer redan i polisens register, jag föreställer mig att de är tacksamma för informationen. 


     


    Nej, där har du fel.
    Blottare brukar inte ha tendenser att gå längre än så.
  • Äldre 13 May 18:48
    #29
    Anonym (noppe) skrev 2018-05-13 18:32:42 följande:
    Nej, där har du fel.
    Blottare brukar inte ha tendenser att gå längre än så.

    En rätt kvick googling säger motsatsen. 


    Och även om så vore fallet, är det inte viktigt att stoppa en sådan person innan den går vidare och ofredar någon som är betydligt mer utsatt än en drös passagerar i en buss. 


    Vi hade en karl här i trakten för bara några veckor sedan som ofredade/blottade sig inför ensamma kvinnor i motionsspåren. Polisen tog det absolut på allvar och bad alla eventuella vittnen att träda fram så att de kunde gripa honom. .


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Äldre 13 May 18:50
    #30
    +1

    Frågetecknet hängde visst inte med!Oskyldig


    Och även om så vore fallet, är det inte viktigt att stoppa en sådan person innan den går vidare och ofredar någon som är betydligt mer utsatt än en drös passagerar i en buss? 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Hade du anmält en "bussrunkare"?