• Anonym (Gravid tjej)

    Gravid och extremt sugen på sex

    De första månaderna under min graviditet har varit bedrövliga. Illamående och hemska humörsvängningar. Har knappt tålt se min man! Ännu mindre ha någon som helst fysisk närhet. Känts helt omöjligt.

    Men nu! Sen några dagar är jag galet kåt! Kan inte sluta tänka på sex. Samtidigt nojjar jag lite för att närma mig min man, måste ju verka helt knäpp med dessa svängningar... och sen oroar jag mig helt enkelt för att inte vara attraktiv som gravid...kändes lite som att han avstod närheten rätt lätt. Han som annars har stark sexdrift. Suck. Hormonerna spökar. Jag är lite rädd att bli avvisad om jag ska vara ärlig. Jag ska såklart ta mig i kragen och prata med honom men jag behöver lite pepp! Ville era män ha sex när ni var gravida?!

  • Svar på tråden Gravid och extremt sugen på sex
  • Anonym (Kille)

    Jag ville ha sex hela graviditeten . På slutet var väl ställningarna lite mer förutsägbara... passa på att ha sex när du kan och är sugen.

    När barnet kommer så blir det nog rätt lite sex på typ 6 månader. Är nog bra för förhållandet också...

  • Anonym (Gravid tjej)

    Skönt att höra! Blir så nojig bara men det är väl bara att gå på vad JAG vill så får han säga ifrån annars ????

  • Anonym (Gravid tjej)

    Äsch, skulle varit utropstecken och inte frågetecken.

  • Anonym (B)

    Jag har också varit kåtare än vanligt under graviditeten. Har tjatat på min man om sex, men han har inte velat trots att han också vanligtvis har stark drift. Frågade han varför, och det var för att han kan inte sluta tänka på bebisen därinne. Cockblocker deluxe. Han tycker jag är finare än nånsin, kramar och pussar på mig och magen, men sex vill han inte ha.

    Nu på slutet är jag fortfarande sugen, men allt är ju jobbigt nu med badbollsmagen. Har sagt till min man att det är sista chansen nu på ganska länge, men han vill fortfararande inte.

    Fast jag förstår honom. Hade jag varit man hade det känts väldigt konstigt. Jag tror vi gravida bara får acceptera att en del män inte vill. Det är inte för att de inte tycker att vi är fina, utan pga bebisen!

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Gravid tjej) skrev 2018-05-13 21:29:28 följande:

    Skönt att höra! Blir så nojig bara men det är väl bara att gå på vad JAG vill så får han säga ifrån annars ????


    Kör på bara
  • Anonym (Kör på)

    Din man kommer tycka du är lika sexig som alltid om han älskar dig så det är bara att tuta och köra. 

  • Anonym (!)

    Jag är gravid just nu och min sambo vill ha mig precis som vanligt. Vi har sex mellan 1-5 gånger om dagen och jag är oftast kåt. Vissa dagar kan jag ha lite krämpor och då förstår han det till fullo. Vi har oftast sex dessa dagar ändå i form av mjukt sex då han inte kör in den så djupt eller att jag suger av honom några gånger. :) Min kille är alltså opåverkad angående min graviditet och vi kör på precis som vanligt! Kram!

  • Anonym (Gravid tjej)

    Jag hade absolut inget att oroa mig för! Tvärtom tror jag. Han var verkligen inte svår att övertala. :) känns skönt att äntligen vara lite mer sig själv igen. Hoppas sexlusten håller i sig nu!

Svar på tråden Gravid och extremt sugen på sex