Steffqw skrev 2018-07-22 20:23:37 följande:
Jag tänker nog mer att det här är min sista chans att få försöka tillbaka honom. Korkat va? Jo jag vet..
Han har ju uppenbart bestämt sig. Men jag har börjat tänka att jag vill säga att jag har fortfarande känslor. Jag vill träffa honom och se vad för sida han visar mug.
Tänker att han kanske börjar fundera när han väl ser mig IRL. Att han kanske få tillbaka känslor, typ ja...
Fattar ni vad jag menar? Att känslorna väcks när man träffar sitt ex....
Typ jag går miste om det nu när jag bestämt att vi inte ska ses...
Ja som sagt jag är liksom än korkat kär i den här kille...suck..
Ja lite korkat kanske, men det kanske är nödvändigt för dig att verkligen kolla en sista gång?
Varför inte liksom? Då har du gjort allt du har kunnat och du kommer få svar om du själv vågar vara ärlig och tydlig till honom. Säg precis som det är, att du fortfarande har känslor för honom och vill försöka igen. Då kommer han svara. Och efter det VET du.
Tror det blir bäst för dig faktiskt.
Känslor för ex... Om mina känslor tagit slut och jag gjort slut så finns det inget kvar. Inget jag vill tillbaka till.
Gör jag slut så är det ett noga övervägt beslut och inget jag behöver fundera mera över.
Men det är jag det. Ditt ex kanske fungerar annorlunda, du får ta reda på det så du vet.
Lycka till!