Inlägg från: Kakkaduva |Visa alla inlägg
  • Kakkaduva

    Brio barnvagn med barnstol, adapter behövs

    kom precis över ett brio babyskydd/bilbarnstol. Vi har redan brio barnvagn. Vet inte modellnamnen på varken vagn eller skydd och kan inte hitta detta.

    Bilstolen passar inte i vagnen då den har ett annat fäste. Finns en adapter som löser detta? Se bilderna. Liggdelen ovan inbild passar i vagnen med långt fäste. Babyskyddet har annat fäste. Tacksam för hjälp :) väntar barn och detta är en djungel.

  • Svar på tråden Brio barnvagn med barnstol, adapter behövs
  • Kakkaduva

    Tack för svaren! Nu är jag inte hemma och kan kolla, men minns tydligt att delen som skall ned i vagnen saknas på båda sidor. Den såg inte skadad ut. Kan dom delarna vara löstagbara? Eller om någon modell gjordes utan och adapter då används istället.

  • Kakkaduva

    Nu har jag köpt ett ytterliggare begagnat babyskydd av samma modell. Detta har de nödvändiga långa fästen på sidan ni har pratat om och visat på bilder. Allt funkar och passar nu rakt ned i vagnen :) Jag frågade nya säljaren om dessa fästen, hon sa att dessa fick hon köpa till. Så kanske kunde jag hittat fästen iaf, men jag fick nya till jättebra pris inkl biladapter så är nöjd. Tack alla för hjälp och förklaringar!

Svar på tråden Brio barnvagn med barnstol, adapter behövs