• Anonym (jag säger då det!)

    Kan det verkligen vara så många killar som gillar äldre kvinnor?

    Eller är det samma personer hela tiden fast bakom anonyma nic må tro?

    Något säger mig att det är högst 3 killar här på FL som återkommer hela tiden men verkar som hundratalsGuld i mun

  • Svar på tråden Kan det verkligen vara så många killar som gillar äldre kvinnor?
  • Anonym (S)

    Det är säkert ett fåtal som står för trådarna här, det tror jag också. Däremot är det väldigt vanligt med killar som gillar milfs. Det har jag själv fått erfara IRL. Och sen finns det även gott om såna som inte bryr sig om åldern på kvinnan så länge de finner henne attraktiv.

  • Anonym (jag säger då det!)
    Anonym (S) skrev 2018-05-18 03:21:04 följande:

    . Och sen finns det även gott om såna som inte bryr sig om åldern på kvinnan så länge de finner henne attraktiv.


    De männen är ju de trevliga;)
  • Hejpodig

    Jag är en ganska ung kille och ja. Jag tittar mycket på bussen och i stan på lite äldre kvinnor har jag märkt. Det har liksom blivit att man gärna skulle villja träffa en mogen kvinna och ha kul under en natt :)

  • Mjölkchokladen

    Jag har svarat en gång i en liknande tråd här. Är väl hyffsat unik då antar jag. Men klart stämmer det. Raggar mycket på kvinnor äldre än mig som verkar få mängder med mail o inviter av yngre män. Äldre kvinnor är sjukt sexiga helt enkelt! ???? Mums!

  • Anonym (Det lilla huvudet)

    Många attraheras nog av att äldre kvinnor är enkla att få i säng, ställer upp på mer när man väl är där, och är enkla att lämna när man väl fått sitt.

    Har haft polare som sett prestige i att sätta på mogna kvinnor (ju "fulare" desto bättre, vad det verkar vilket har lett till ett ganska tragiskt spel har jag tyckt som utomstående betraktare).

  • Anonym (sex)
    Anonym (Det lilla huvudet) skrev 2018-05-19 11:51:34 följande:

    Många attraheras nog av att äldre kvinnor är enkla att få i säng, ställer upp på mer när man väl är där, och är enkla att lämna när man väl fått sitt.

    Har haft polare som sett prestige i att sätta på mogna kvinnor (ju "fulare" desto bättre, vad det verkar vilket har lett till ett ganska tragiskt spel har jag tyckt som utomstående betraktare).


    Det var inte orsakerna som var frågan för tråden
  • Anonym (japp)

    Det finns massor av unga killar som gillar äldre! Fler än man kan tro, och de är inte bara ute efter sex utan många gånger även förhållanden och samboskap också :) På rak arm bland kändisar kan jag komma på Camilla Läckberg, Laila Bagge och Maria Lundqvist som alla har mycket yngre män. Det blir vanligare och vanligare, var det inte någon pojkbandskille som var typ 19 och hade en sambo som var runt 45-50? 

  • Anonym (Nej)
    Anonym (jag säger då det!) skrev 2018-05-18 02:24:57 följande:

    Eller är det samma personer hela tiden fast bakom anonyma nic må tro?

    Något säger mig att det är högst 3 killar här på FL som återkommer hela tiden men verkar som hundratalsGuld i mun


    Nej det kan det verkligen inte.

    Nästan ingen man jag känner föredrar äldre kvinnor, eller det är fel, absolut ingen man jag känner gör det.
Svar på tråden Kan det verkligen vara så många killar som gillar äldre kvinnor?