• Anonym (Gaia)

    Vi måste fixa till denna värld

    Så att folk kan förstå varandra, och relatera till varandra på ett bättre sätt.

  • Svar på tråden Vi måste fixa till denna värld
  • Glitra
    Anonym (Gaia) skrev 2018-05-21 21:35:07 följande:

    Så att folk kan förstå varandra, och relatera till varandra på ett bättre sätt.


    Ja, bli president eller nåt.
  • Anonym (Gaia)
    Glitra skrev 2018-05-21 21:55:16 följande:
    Ja, bli president eller nåt.
    När du känner dig ensam, och du känner att du vandrat på den ensamma vägen för länge.

    Kom ihåg att även under vintern under den kalla snön så ligger det ett frö som till våren blir en blomma.
  • Anonym (Gaia)
    Glitra skrev 2018-05-21 22:11:41 följande:

    Betyder


    Räck mig din hand vi har samma väg att gå, vi har samma mål att nå. Glöm allt som skiljer och låt oss tänka på att vi behöver alla varann.
  • Aniiee

    Ja, det kan jag hålla med om. Vad har du gjort hittills? Jag har hjälpt till att bygga ett barnhem, en skola, planera en grön stad, öppna en kvinnoklinik och öppna en vattenstation. Skött administration och gjort kalkyler.

    Jag har även, rent hands on, hjälpt till i ett katastrofområde, volontärarbetat med skadade och övergivna djur, låtit mina hundar arbeta som terapihundar i äldrevård, hållit föredrag om kulturskillnader och volontärarbetat som matlagningslärare hos Boys and Girls Club.

    Your turn.....


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (Gaia)
    Aniiee skrev 2018-05-21 22:15:31 följande:

    Ja, det kan jag hålla med om. Vad har du gjort hittills? Jag har hjälpt till att bygga ett barnhem, en skola, planera en grön stad, öppna en kvinnoklinik och öppna en vattenstation. Skött administration och gjort kalkyler.

    Jag har även, rent hands on, hjälpt till i ett katastrofområde, volontärarbetat med skadade och övergivna djur, låtit mina hundar arbeta som terapihundar i äldrevård, hållit föredrag om kulturskillnader och volontärarbetat som matlagningslärare hos Boys and Girls Club.

    Your turn.....


    Anden guidar din själ.
  • Anonym (Gaia)
    Nimzay skrev 2018-05-21 22:21:09 följande:

    Ja det kanske vi måste eller borde eller vad man nu ska säga...


    Vårt land kommer ständigt med en massa löften, men tro aldrig på en lögn.
  • Nimzay
    Anonym (Gaia) skrev 2018-05-21 22:24:12 följande:
    Vårt land kommer ständigt med en massa löften, men tro aldrig på en lögn.
    Så sant falska lögner bör man inte tro på
Svar på tråden Vi måste fixa till denna värld