• Anonym (Utan stimulans)

    Får du (man) orgasm utan ollonstimulans

    Klitoris är ju att jämföra med ollonet på kuken. Så jag är nyfiken på hur många män som kan komma utan att ollonet blir stimulerat.

  • Svar på tråden Får du (man) orgasm utan ollonstimulans
  • Eodd

    Under väldigt rätt förhållanden kan jag komma av enbart anal / prostatastrimulans.

  • Anonym (Man 36)

    Absolut, ibland brukar vi använda en vibrator vid sex och lägger man den mot kuken så kommer jag efter en stund. Det behöver inte vara direkt mot ollonet och framförallt tjejen tycker det är lite kul att få mig komma på detta sätt. Hon har kört från slak kuk till orgasm utan att vidröra mig med annat än vibratorn. Speciellt undersidan vid strängen är känslig om du vill prova.

    Hon har även gett mig orgasm genom att fingra mig likt man fingrar klittan på denna sträng.

  • Anonym (Kisen)

    Har nog alltid sprutat efter att kukhuvudet jobbat/blivit jobbat på. På nåt sätt åtminstone.

    Hade länge en lite kinky tjej som samtidigt cirklade med fingrarna runt mitt hål och stoppade in fingret lite där. Jag kom då starkt och länge. Hon kunde även rida mig och hoppa på kulorna så jag kom länge och intensivt utan sprut. Men sen var det bråttom att få vanlig utlösning annars värkte det och jag var rädd att få blå kulor efter för lång sex.

    Spännande ämne. Man lär sig nytt ju.

  • Anonym (Kelly)
    Anonym (Man 36) skrev 2018-05-23 11:59:28 följande:

    Absolut, ibland brukar vi använda en vibrator vid sex och lägger man den mot kuken så kommer jag efter en stund. Det behöver inte vara direkt mot ollonet och framförallt tjejen tycker det är lite kul att få mig komma på detta sätt. Hon har kört från slak kuk till orgasm utan att vidröra mig med annat än vibratorn. Speciellt undersidan vid strängen är känslig om du vill prova.

    Hon har även gett mig orgasm genom att fingra mig likt man fingrar klittan på denna sträng.


    Önskar att min sambo ville testa sånt nån gång!

    Han ger mig grymma orgasmer med en miniwand och har fria händer att prova saker/moves på mig. Jag får knappt ens föreslå nått roligt. Tror han är rädd att det ska vara för najs ;)
  • Fritz08

    När jag använder en prostatastav får jag ibland sk handsfree utlösning. Men oftast så onanerar jag samtidigt.

    Om någon tjej tänker testa att stoppa in ett finger i en man rekomenderar jag att du sättet en vanlig kondom på fingret och använder glidmedel.

  • Anders 386

    Nej
    Men det finns ett undantag - en Magic Wand. Glad
    Kommer nästan av anal stimulans med dildo - men har aldrig riktigt nått ända fram..

  • Anonym (Utan stimulans)
    Anonym (Man 36) skrev 2018-05-23 11:59:28 följande:

    Absolut, ibland brukar vi använda en vibrator vid sex och lägger man den mot kuken så kommer jag efter en stund. Det behöver inte vara direkt mot ollonet och framförallt tjejen tycker det är lite kul att få mig komma på detta sätt. Hon har kört från slak kuk till orgasm utan att vidröra mig med annat än vibratorn. Speciellt undersidan vid strängen är känslig om du vill prova.

    Hon har även gett mig orgasm genom att fingra mig likt man fingrar klittan på denna sträng.


    Hm. Bra tips, måste testa vibrator på min man. Men undersidan av strängen, du menar inte precis vid ollonets baksida då? För där vet jag ju att det är väldigt känsligt. Det är väl typ som undersidan av klirrande...

    Är hela undersidan känsligare?

    Hm jag brukar också leka med hans ollon m fingrarna + runt kanten, baksidan... :)
  • Anonym (Utan stimulans)
    uffe 2 skrev 2018-05-23 11:19:28 följande:

    Absolut kan jag de :)


    Hur? Bara smek på skaftet?
  • Anonym (Utan stimulans)
    Eodd skrev 2018-05-23 11:20:26 följande:

    Under väldigt rätt förhållanden kan jag komma av enbart anal / prostatastrimulans.


    Ah, just det. Det kan jag tänka mig. Känns det likadant eller annorlunda mot kuk-orgasm?
Svar på tråden Får du (man) orgasm utan ollonstimulans