• KärlekTroHopp

    Är Gravtestet positivt?

    Hej, Jag har gjort ett gravtest men är osäker på om det är positivt. BM är beräknad idag enligt en app jag använder mig av, men har tidigare kunnat variera någon dag.
    Är detta gravtestet positivt?

     

  • Svar på tråden Är Gravtestet positivt?
  • Corneliass
    KärlekTroHopp skrev 2018-05-23 16:21:30 följande:

    Hej, Jag har gjort ett gravtest men är osäker på om det är positivt. BM är beräknad idag enligt en app jag använder mig av, men har tidigare kunnat variera någon dag.
    Är detta gravtestet positivt?

     


    Jag kan se att det finns 1 till streck utöver det andra strecket, så enligt mig ser det positivt ut. 
  • Aamon

    Negativt. Cb ger lätt spökstreck tyvärr. Är du på bim idag så borde ett testa tidigt vara tydligare tycker jag. Mitt såg iaf ut sådär och var neg men kan ju ha fel. Vänta några dagar efter utebliven mens och ta ett nytt test. Hoppas det visar sig vara det resultat du önskar tillslut <3

  • Kronärtskockan
    Aamon skrev 2018-05-23 17:11:26 följande:

    Negativt. Cb ger lätt spökstreck tyvärr. Är du på bim idag så borde ett testa tidigt vara tydligare tycker jag. Mitt såg iaf ut sådär och var neg men kan ju ha fel. Vänta några dagar efter utebliven mens och ta ett nytt test. Hoppas det visar sig vara det resultat du önskar tillslut <3


    Fast det där är inget spökstreck...bara för man testar på bim betyder inte det att strecket måste vara starkt
Svar på tråden Är Gravtestet positivt?