• Anonym (Magnu­s)
    Äldre 1 Jun 12:08
    8600 visningar
    24 svar
    24
    8600

    Ångrat bisex

    Hej vi är ett par runt fyrtio års ålder ,vi har varit tillsammans i över tjugo år ihop och gifta,allt började när våra sexliv började gå åt skogen för nåt år sen ,mest rutin,då föreslåg jag till min fru en trekant antingen med en tjej eller en man för henne

    I början så blev vi ganska kåta på tanken att ha en tredje i sängen, vi la upp en annons för att hitta en tjej som skulle ha bisex med min tjej men vi fick inget seriöst svar ,det svarade bara killar på våra annons och några par som när det va dags att träffas så drog dom sej ut ,efter ganska lång tid när vi tittade en dag så hade en man som va runt 55 skrivit att han gillade våran bilder och om att hans dröm va att ha sex med killen medans tjejen tittade på ,jag sa ett skämt till min fru om det och vi skrattade om det .Nästa dag när vi hade sex plötsligt tog min fru glidmedelt som jag hade lagt bredvid oss la på hennes fingrar och började massera in den i min rumpa,en sak hon aldrig gjort förut ,hon stoppade först in ett finger och sen två ,jag blev upphetsad och fick en jätte häftig orgasm så jag skakade,när vi sen låg där nakna på sängen så sa hon till mej att hon tänkte på killen som skrev till oss på sex sidan ,jag frågade henne vad hon menade och hon sa rakt ut att tanken att se mej knullad av en annan man gör henne jätte kåt,jag sa i början att nej tack det har jag aldrig tänkt på ,dagarna efter så började hon ta mej på rumpan varje gång hon gick förbi och flirta med mej ,sak hon inte hade gjort på flera år..vi började prata om det (eller hon tog upp det hela tiden),och våra sexliv började bli kanon,en dag när jag kom från jobbet sa hon att hon kan inte stå ut längre och att hon pratade med mannen och stämde en träff med honom samma kväll och bad mej att gå med på det ,i tanken hur jag äntligen börjat få sexlivet som jag alltid önskat så gick jag med på det och samma kväll åkte vi till mannens stuga..vi kom fram och jag va nervös Han va trevlig bjöd in oss och vi satt en stund och pratade sen plötsligt sa han till mej att ta av mej och gå till sängen.jag gjorde det och min fru satte sig på en stol medans han tog av sej och la sej bredvid mej naken ,han började smeka mej direkt tog mej från nacken och började kyssa mej på halsen och rygg..han bad min fru ge honom glidmedel som städ bredvid henne och han smörjande in min rumpa och hans kuk ,,jag va väldig spänd och rörde mej nästan iu,han vände mej på mage tog tag i mina höfter lyfte min rumpa en bit och pressade in sej i mej..det kom en skrik från mej och min fru sa till honom att fortsätta. Bara ,och det gjorde han han höll på i minst tjuu minuter ,jag tittade på mig. Fru och hon såg väldig kåt ut ..när han va klar så ville hon att killen skulle vila en stund och att han skulle ta mej igen. .jag kände mej ganska liten i hans händer och förvirrad...till slut så va det över och vi gick hem,hon ville ha sex direkt och vi hade sex varje dag i en hel vecka ...hon sa flera gånger hur fint det kändes att se mej så ... jag va ganska nöjd för att våra sexliv har blivit toppen...nu sista dagarna så vill hon att vi ska träffas igen och sova över hos honom hela natten så att han kan ha sex med mej flera gånger...jag känner mej ledsen över det men vill inte sabba våran härliga sexliv just nu .. ad ska jag göra tycker ni ?och jag vill tillägga att jag fick också orgasm när jag hade sex med den mannen så jag tyckte inte det va nåt äckligt eller så

  • Svar på tråden Ångrat bisex
  • Äldre 1 Jun 12:54
    #1

    Om du inte vill fortsätta träffa den här mannen och ha sex med honom så ska du ju såklart inte göra det!!
    Förklara för din fru att även du tyckte att det var en kul grej att testa men att du vill att det får vara en engångsföreteelse som ni kan fantisera om.
    Tycker att det är stor skillnad på att du gillar att din fru stoppar upp nått finger i rumpan på dig och att bli knullad av en annan man.
    Har ni funderat på strap-on så din fru kan knulla dig med den?

  • Anonym (Magnu­s) Trådstartaren
    Äldre 1 Jun 13:13
    #2
    CitronTulo skrev 2018-06-01 12:54:23 följande:

    Om du inte vill fortsätta träffa den här mannen och ha sex med honom så ska du ju såklart inte göra det!!

    Förklara för din fru att även du tyckte att det var en kul grej att testa men att du vill att det får vara en engångsföreteelse som ni kan fantisera om.

    Tycker att det är stor skillnad på att du gillar att din fru stoppar upp nått finger i rumpan på dig och att bli knullad av en annan man.

    Har ni funderat på strap-on så din fru kan knulla dig med den?


    Vi har pratat om det men hon tänder inte på det alls,hon vill se på riktiga saker
  • Ensam man söker
    Äldre 1 Jun 13:27
    #3

    Du menar att du ångrat ditt homosex? Tja, du verkar ju gilla det så.. you go girl.

  • Anonym (A)
    Äldre 1 Jun 13:33
    #4
    CitronTulo skrev 2018-06-01 12:54:23 följande:
    Om du inte vill fortsätta träffa den här mannen och ha sex med honom så ska du ju såklart inte göra det!!
    Förklara för din fru att även du tyckte att det var en kul grej att testa men att du vill att det får vara en engångsföreteelse som ni kan fantisera om.
    Tycker att det är stor skillnad på att du gillar att din fru stoppar upp nått finger i rumpan på dig och att bli knullad av en annan man.
    Har ni funderat på strap-on så din fru kan knulla dig med den?
    Håller med
  • Anonym (Bikil­le)
    Äldre 1 Jun 13:40
    #5

    "till slut så va det över och vi gick hem". Visserligen så fick du orgasm, men det låter ju mer eller mindre som du utsatt dig själv för nån form av sexuellt övergrepp. Bara för att man får orgasm så betyder ju inte det att sexet var bra.

    Jag tror inte man i längden mår bra av att göra sexuella aktiviteter som man ogillar. Dessutom vet jag inte hur trevligt det är egentligen att ha väldigt mycket analsex på kort tid, man blir ju lite sliten efter ett tag. En helnatt med analsex är i alla fall inget jag skulle uppskatta, trots att jag verkligen gillar analsex (jag gillar både att bli påsatt och att sätts på).

    Ska man ha sex på flera, oavsett kön inblandat så är det superviktigt att du och din fru kommunicerar jättemycket, och bearbetar era känslor och upplevelser, samt att ni gemensamt sätter gränser utifrån den som har högst krav så att säga. Gå inte över dina gränser. Här behöver ni verkligen jobba innan ni funderar på en helnatt.

  • Anonym (M)
    Äldre 1 Jun 13:41
    #6

    Fy helvete. Din fri beter sig så jävla illa. Pusha dig till att göra det och boka in en träff utan att ens prata igenom det med dig först, sen under själva träffen verkade hon helt ignorera vad du ville.

  • Anonym (M)
    Äldre 1 Jun 13:42
    #7
    Anonym (Bikille) skrev 2018-06-01 13:40:33 följande:

    "till slut så va det över och vi gick hem". Visserligen så fick du orgasm, men det låter ju mer eller mindre som du utsatt dig själv för nån form av sexuellt övergrepp. Bara för att man får orgasm så betyder ju inte det att sexet var bra.

    Jag tror inte man i längden mår bra av att göra sexuella aktiviteter som man ogillar. Dessutom vet jag inte hur trevligt det är egentligen att ha väldigt mycket analsex på kort tid, man blir ju lite sliten efter ett tag. En helnatt med analsex är i alla fall inget jag skulle uppskatta, trots att jag verkligen gillar analsex (jag gillar både att bli påsatt och att sätts på).

    Ska man ha sex på flera, oavsett kön inblandat så är det superviktigt att du och din fru kommunicerar jättemycket, och bearbetar era känslor och upplevelser, samt att ni gemensamt sätter gränser utifrån den som har högst krav så att säga. Gå inte över dina gränser. Här behöver ni verkligen jobba innan ni funderar på en helnatt.


    Håller med, får också en känsla av ett det snarare rörde sig om ett övergrepp när jag läste det.
  • Äldre 1 Jun 13:53
    #8

    Låter som ett övergrepp.

    Din fru har inte rätten att bestämma träff med en annan och sedan säga till dig att ni skall åka dit.

    Gå inte med på några mer övergrepp om du verkligen inte vill det, eller är säker på vad du ger dig in på.

    Om du nu skulle vara sugen på att göra det igen, så gör det på dina villkor

  • Äldre 1 Jun 14:32
    #9
    Anonym (Magnus) skrev 2018-06-01 13:13:32 följande:
    Vi har pratat om det men hon tänder inte på det alls,hon vill se på riktiga saker
    Okej.. Men vad HON vill är ju inte det viktiga i det hela så länge det är DU som blir påsatt och en del i detta!
    Att blanda in fler sexpartners i ett förhållande kräver ömsesidig respekt, tillit och kommunikation och det låter som att ni inte riktigt har det utan att din fru kör över dig bara tänker på vad hon själv vill.
  • Anonym (Arc)
    Äldre 1 Jun 16:40
    #10
    Anonym (Magnus) skrev 2018-06-01 12:08:02 följande:
    Om detta är sant måste du sluta vara patetisk och sluta gå med på saker du inte vill bara för att behaga din fru som verkar sakna moral. Är hon en liten tyrann som utnyttjar din harmlöshet för egen njutning? 
Svar på tråden Ångrat bisex