• Anonym (Ledsen)

    Gör man såhär?

    Ett par vi skulle fira midsommar med (allt var bestämt) ska nu åka på semester utomlands istället. Resan bokade dom efter att vi hade bestämt att fira ihop.

    Gör man så? Eller överreagerar vi?

  • Svar på tråden Gör man såhär?
  • Anonym (Lena)

    Dålig stil, men ibland kan ju annat komma mellan. 

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Lena) skrev 2018-06-01 22:43:45 följande:

    Dålig stil, men ibland kan ju annat komma mellan. 


    Vi har pratat om att det ska bli så kul att fira midsommar ihop eftersom vi inte har andra att fira med. Känner mig helt överkörd efter detta. Men samtidigt vet jag inte hur jag ska reagera. Tycker det är förbannat dålig stil. Det är dessutom nära vänner. Känns som att något roligare dök upp, typ.
  • Anonym (Stella)

    Midsommar är en dag. Jag anser att de reser bort i minst en vecka. Tråkigt att midsommar blir inställt men jag hade haft förståelse för att de inte vill avstå från en hel semestervecka borta bara för en dag. 

  • DeathByPickles

    Um... De kanske fick en bra deal. De är ju ute i god tid för er att hitta någonting annat. 


    Ser inte problemet alls. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Kusin Krakel

    Det är ganska långt kvar till midsommar, jag tycker oåinte att det är konstigt att man öndrar planerna för en resa.

    Hade de däremot avbokat med er för istället fira midsommar med nån annan hade det varit oförskämt.

Svar på tråden Gör man såhär?