• Anonym (Kåtpå­äldre)
    Äldre 4 Jun 12:58
    47880 visningar
    154 svar
    +13
    154
    47880

    Tänder på äldre män!

    Hej! Är jag konstig? Jag tänder bara på äldre män 40-65 år (själv är jag 28). Jag fantiserar dagligen om äldre män, går våt på jobbet och ibland onanerar jag på rasten för att jag blir så upphetsad av mina fantasier av att få ha en äldre man som tar för sig av min kropp, smeker mig, drar mig i håret och knullar mig hårt. Känner mig näatan desperat. Sjukt?

  • Svar på tråden Tänder på äldre män!
  • Anonym (M)
    Äldre 4 Jun 19:39
    #21
    +2
    Anonym (Kåtpåäldre) skrev 2018-06-04 12:58:47 följande:

    Hej! Är jag konstig? Jag tänder bara på äldre män 40-65 år (själv är jag 28). Jag fantiserar dagligen om äldre män, går våt på jobbet och ibland onanerar jag på rasten för att jag blir så upphetsad av mina fantasier av att få ha en äldre man som tar för sig av min kropp, smeker mig, drar mig i håret och knullar mig hårt. Känner mig näatan desperat. Sjukt?


    Jag är 26 år och tänder också väldigt myclet på äldre män, dock enbart sexuellt - har noll intresse av en romantisk relation med någon som är mycket äldre. Men har alltid fantiserat om och dragits till äldre män, ju äldre jag själv blivit har gränsen för hur gamla flyttats upp - nu är det mest 50+ jag finner tändande i fantasin.

    Dock kan det ju ställa till lite för dig om du BARA tänder på äldre män då det inte alltid är helt okomplicerat att ha en relation (om det är det du vill så småningom iallafall) med väldigt stora åldersskillnader, framförallt om man vill ha barn. Jag har aldrig blivit särskilt tänd på killar i min egen ålder, men har ändå fallit (blivit kär i) två, varav den andra är min sambo sedan fyra år tillbaka. Honom tänder jag ju enormt på för att jag är kär i just honom. Och vi har ett fantasiskt sexliv trots att bara är ett år äldre än mig haha, hårt sex, dominans och lite ageplay öekar och annat vi gillar. Att jag tänder på äldre män påverkar ju inte vår relation eller mitt mående negativt, tänder på trekanter, gruppsex och gangbang också - men är fullständigt nöjd i min relation och vårt sex trots att vi förmodligen aldrig kommer gpra något sådant. Men är du singel, kör på och lev ut dina fantasier om du vill det!
  • Glitra
    Äldre 5 Jun 02:13
    #22
    +2

    Äldre män 45-55 som är singel och inte gillar att dra en i håret och hårt sex får gärna kontakta mig.

  • Anonym (Jagoc­kså)
    Äldre 5 Jun 12:10
    #23
    +2

    Har samma "problem" som ts, är själv 27. Blir och har aldrig blivit ordentligt kåt av att ha sex med en kille i min egen ålder. Från 40 och uppåt börjar det bli intressant. Svårt med relationer dock, som någon redan varit inne på, och det är väl det som gör det problematiskt. Känner ofta att killar i min egen ålder är intresserade av mig men tji får dom!

    Studerar just nu och har märkt av blickar får åtminstone ett par killar, men jag är mest tänd på våra manliga föreläsare i 50-60 års ålder. Drag i håret och dominans är inte riktigt min grej heller. Det är någonting som jag upplever som vanligare hos killar som ligger nära mig i ålder. Tycker det är riktigt avtändande faktiskt!

  • Äldre 5 Jun 12:17
    #24
    +1
    Anonym (Jagockså) skrev 2018-06-05 12:10:01 följande:

    Har samma "problem" som ts, är själv 27. Blir och har aldrig blivit ordentligt kåt av att ha sex med en kille i min egen ålder. Från 40 och uppåt börjar det bli intressant. Svårt med relationer dock, som någon redan varit inne på, och det är väl det som gör det problematiskt. Känner ofta att killar i min egen ålder är intresserade av mig men tji får dom!

    Studerar just nu och har märkt av blickar får åtminstone ett par killar, men jag är mest tänd på våra manliga föreläsare i 50-60 års ålder. Drag i håret och dominans är inte riktigt min grej heller. Det är någonting som jag upplever som vanligare hos killar som ligger nära mig i ålder. Tycker det är riktigt avtändande faktiskt!


    Vill du, kan du väl skriva och berätta mer.
  • Anonym (LM)
    Äldre 5 Jun 14:28
    #25

    Ställer upp om det behövs

  • Anonym (Agepl­ay)
    Äldre 5 Jun 15:47
    #26

    Jag förstår inte riktigt varför du beskriver det som ett problem?

    Ålders skillnad är både upphetsande och lärorikt.

    Jag är en man som närmar sig sextio.

    I tjugo års åldern hade jag ett flertal gånger sex med en kvinna som var på väg mot femti. Snygg naturligt vältränad så rent kroppsligt kändes inte ålderskillnaden en sexet var något helt annat än med mina jämnåriga tjejer.

    När jag var lite över fyrtio hade jag en bland annat en kk som var 19 i något år. Ren sexuell relation. Men efter något halvår följde hon en gång med på middag hos några vänner. Det varen katastrof. Vi pratade ju inte riktigt om samma saker. Och såg ?livet? från olika håll. Hon var ju jämgammal med mina vänners barn men satt nu vid ? vuxenbordet? hon kom undan med att hon var så förbannat vacker, men vi gjorde inte om det fler gånger.

    Jag är lyckligt gift med en bisexuell fru så vi träffar andra trevliga par i bland. Får två år sedan var vi på mingel och det slutade med att vi hamnade i samma hytt som ett par i tjugofemårsåldern. Det var kul :) Frugan var väldigt tveksam först och fattade inte riktigt att de var på riktigt. De såg bra ut båda två. Långt över medel på den skalan. Men de var de som drev på. Framför allt han. Men när vi väl kom igång så var det hon och min fru som liksom sögs upp i någon bubbla.

    Så det där med att tycka att det är upphetsande med lite ålderskillnad är inget problem utan en möjlighet. Det svåra brukar bara vara att hitta gon som hörsamma intresse och är vettig.

  • Äldre 5 Jun 15:59
    #27

    Jag är nyfiken på yngre. Kommer från Sthlm men reser mycket i tjänsten. Skriv en rad så kan vi chatta.

  • Anonym (Gamma­l kåt gubbe)
    Äldre 5 Jun 19:23
    #28

    Egentligen ska man bilda en grupp i KIK. Jag är äldre man. Kallas för znapper där ifall ni vill chatta.

  • Anonym (Emma)
    Äldre 6 Jun 10:21
    #29
    +1
    Man47Stockholm skrev 2018-06-04 19:24:49 följande:
    hej där, finns även jag i Stockholm. är 51 år, glad, kåt o nykter o inte nödvändigtvis i den ordningen. Gillar hårt men ömsesidigt sex gärna dagtid o på kort varsel då andan faller in. hör gärna av dig.
    Och på kvällen gäller lilla frugan antar jag? Tungan ute
    Dagtid och kort varsel låter rätt upptaget sas. 
  • Äldre 8 Jun 09:51
    #30

    Äldre o äldre men är 46 år, singel o barnlös. Dejtar för tillfället en gift kvinna som skulle kunna vara min dotter sett till åldersskillnaden. 
    Söker väl något stadigare än detta 'självplågeri'. 
    Jag är en uppmärksam älskare som älskar att skänka njutning. Njuter av att hon njuter så att säga. 

    Jag finner dock ålder som någonting abstrakt. Huvudsaken är att man är kompatibla med varandra med någorlunda överensstämmande verklighetsbild. 

Svar på tråden Tänder på äldre män!