• Maria23

    Ont vid samlag

    Hejsan allihop,

    Funderar på om någon har haft likande symptom som jag.

    Att det gör ont runt slid öppningen och hela vägen in när man blir penetrerad. Ska försöka förklara så gott jag kan.

    Jag använder mycket glidmedel och det har inte varit ett problem förut men nu över en vecka så har jag ont bara min man försöker föra in ett finger. Som en blåslagen känsla. Direkt toppen av hans penis förs in (när han ligger ovanpå) så strålar det ut kalla kårar i kroppen, som en iskall rysning (frusen känsla) och det pulserar i underliver (som,en sammandragning av musklerna). Det gör ont på ovansidan (om jag ligger på rygg, vet inte vad delarna där nere heter inuti hehe) typ där G-spoten ska sitta inuti och längre in. Känns nästan som om nått där inne "trycks in". Trodde först att jag glömt en tampong men så var det inte. Har lite mer flytningar än vanligt. Efter samlag så gör det ont ett tag.

    Jag vet att jag borde kolla upp detta men är just nu utomlands så det är svårt. Nojjar på om det är allvarligt. Kan tillägga att jag har haft samma man en lång tid nu och ingen av oss har haft könssjukdomar.

  • Svar på tråden Ont vid samlag
  • Anonym (Sid)

    Du ska absolut inte ha sex när det gör ont. Det kommer förvärra smärtan och kan göra den permanent.

    Jag har inte själv haft liknande symptom så jag vet inte vad det är men får tankar på vaginism eller vestibulit. Behöver ju inte vara det men kanske början till...

    Någon som haft liknande problem med smärta kanske vet mer.

  • Maria23

    Jag hittade en liten klinik tillslut och det visade sig att jag har fått nått some heter "thrush" på engelska, samt en infektion som jag inte kom ihåg namnet på. (men säkert vaginosis)

    Fick svälja 6 tabletter i en omgång och fått en salva för att läka irritation lunt slid öppningen.

    hoppas det blir bättre nu!????

Svar på tråden Ont vid samlag