• sandris02

    Blödning och smärta vid orgasm

    Hej,
    Den senaste tiden har jag vid orgasm (oberoende om det är vid sex eller ensam) tyckt det känts som livmodern kraftigt drar ihop sig och därefter börjat blöda. Blödningen håller i sig ungefär en dag och därefter har jag fortfarande blodblandade flytningar ett tag till. Jag har också stora problem med mellanblödningar och dov värk i nedre delen av magen. Båda dessa problem har kommit och gått sedan årsskiftet ungefär. Är det någon som känner igen sig eller vet vad detta kan bero på? Det är så jobbigt och börjar dessutom bli orolig.

    Är 22 år, vart på um flera gånger men de hittar inget fel, har testat mig mot alla möjliga könssjukdomar. Äter ppiller men haft samma sort i sex år och aldrig haft problem tidigare.  

  • Svar på tråden Blödning och smärta vid orgasm
  • Anonym (Kia)

    Haft många sexpartners?

    Du har inte tagit cellprov nån gång?

  • Blueeyedad

    Inga blödningar eller smärta annars? Endimetrios kanske?

  • Anonym (Samma)

    Har tidvis samma problem som dig och har själv bett om råd här och varit hos gyn flera ggr. De hittar inget fel heller.

    Man kan ju få så pass kraftiga orgasmer så det blir som träningsvärk (liknande mensvärk) och mellanblödningar.

    Om du vet hundra stt du inte har några sjukdomar och gyn säger att allt ser bra ut så så tror jag inte stt du behöver oroa dig.

    Jag har slutat tänka så mycket på det utan accepterat att det är så för mig ibland.

  • Anonym (A)
    Anonym (J) skrev 2018-06-19 01:26:27 följande:
    Du bör kolla upp det med UL och cellprov.
    Håller med, sök läkare
  • Ejjami

    Jag vill inte oroa dig i onödan men det låter som livmoderhalscancer. Min väninna hade det så och med mycket mellanblödningar samt blödning vid sex. Det visade sig (efter cellprov) vara livmoderhalscancer. Hon blev opererad och är idag helt frisk och 2 barn efter operationen. Lycka till

Svar på tråden Blödning och smärta vid orgasm