IVF - ruvar med testdag i Juli
Testdag 4 juli med 2 dagars. Hur känns det för dig? Jag har mycket känningar av Lutinus...
Testdag 4 juli med 2 dagars. Hur känns det för dig? Jag har mycket känningar av Lutinus...
Svårt att veta hur jag ska göra och har inget att jämföra med när det gäller symptom. Hade ordentlig yrsel första dagen annars är det mest brösten som sväller och ländryggen som jag blir trött i. Vissa dagar har jag haft typ som mensvärk, ibland ganska kraftig. Men oftast inte. Flytningarna är man lite less på....
Inte bestämt mig när det gäller tester :)
Tyvärr fått lite blod idag. Eller rosa var det mer. Fast det kändes lite som att jag skadade mig lite när jag satte in tabletten igår. Typ som att jag fick ett litet skrapsår. Vet inte om jag inbillade mig. Men allt som ens påminner om blod är ju skrämmande fastän man vet att det kan vara mindre blödningar utan att det är nån fara. Det så läkaren vid insättning i alla fall. Ska ringa dem imorm och höra.
Hejsan, vi gjorde FET 15/6 m 5dagars :) i naturlig cykel, dock ovitrell för att återföring inte skulle krocka m helg! Så nu får min fru ta lutinus morgon+kväll... så svårt att veta om det är lutinus, pms eller gravid som spökar... testdag 1/7!:) men BIM imorgon eller måndag :) vi är i ett lesbiskt förhållande så har två inseminationer, en ivf(tidigt missfall) en misslyckad FET och så nuvarande FET i bagaget :) kul all följas!
Vi kommer nog försöka hålla oss, min fru är som en klocka... så har det inte tagit känns det som vi vet imorrn då hon borde börja blöda då... med lutinusx3 tidigare har mensen ändå brutit igenom... börjar hon blöda gör vi gravtest dan efter för att slippa dra ut på det...
symtomen är värk/hugg i livmodern sista tre dagarna, ibland ömma bröst och tidigare i veckan illamående... och så är hon ju sjukt svullen;) hon är lika tjock som mig som väger 15kg mer ;p hehe
Jag började då hugg i går kväll ju. O stickningar... OM det varit en normal cykel hade det ju varit ÄL+9 Tog lutinus i en vecka innan insättning så tänker om det var det borde jag väl känt det tidigare?
Jag tänker tro att huggen är en positiv sak!!! Vi håller tummarna för det! :)
Hoppas det är lutinusen!! De är ju ökända för att ge lite blod. Håller mina tummar!
Hur har det gått för dig?
Jag håller allt jag kan! Fingrar o tår!! Det är ju vanligt att blöda i början <3
Klarar man hålla sig så är det ju bra :) jag börjar testa imon! Fast ganska säker på att det är negativt då. Tror för tidigt.
Jag fortsätter och hoppas åt er! <3
I morgon tänker jag tjuvtesta med digitalt! Då bör ägget vara 14 dagar och jag tycker det borde synas på ett digitalt! Testdag är 3/7 så om digitalt säger ?inte gravid?, tar hag ett digitalt på testdag också!
Fick positivt test idag på testdag
Detta fick jag i morse! <3
Testdag nästa vecka och med två missfall i bagaget vet hag att det är fortfarande mkt som kan hända innan dess!! Men ett bra o stort steg i rätt riktning!