• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Anonym (Ja)

Hade jag fått en liten slant för var gång jag tömt mina killar/män hade det räckt till en ny småbil.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ja) skrev 2020-10-31 23:53:17 följande:

Hade jag fått en liten slant för var gång jag tömt mina killar/män hade det räckt till en ny småbil.

Säger mer om dig än dina killar/män. NEJ FL varför blocka mig för denna kommentar? Är det inte sant?
  • Anonym (Nix)

Inte fan vill man ge en handtralla när man är trött. Finns en anledning till att det kallas handJOB.

Sen är det så märkligt att det fortfarande finns män som tycker att de har rätt till sex av en annan människa utan ömsesidighet. Du har väl egna händer?

• redstripe

Min andra hälft har gjort så på mig. Det kändes väldigt olustigt och jag kände mig smutsig och förnedrad.

• Anonym (Ja)

Har tömt så många gånger att jag inte längre tänkerbpå vad jag gör. Och är ju inte så att jag tittar på min kille när jag runkar.

• Anonym (närhet)

Frågan är lite konstig om jag ser till vår relation som är kärleksfull och omtänksam. har han behov av att "tömma sig" så kan han sköta det själv liksom jag skulle kunna avreagera mig om jag behöver.
    När vi lägger oss blir det oftast så att vi pratar lite, kramas, ibland (ofta) leder närheten till att vi har sex. Nån gång ibland är den ena för trött och då blir det inget mer. Det händer att jag inte känner mig så fräsch, kanske har mens eller så och då kan det leda till att jag tillfredsställer honom utan att själv behöva komma.
    Det har hänt att han har tillfredsställt mig och sedan blivit trött eller tappat sugen för egen del och det är inget konstigt med det. Då tar man det nästa gång, oftast ganska snart.

jag förstår mig inte på en del av de relationer som beskrivs här när sex är nån slags handelsvara eller att man kräver, frågar eller liknande. det låter lite sorgligt om det är många som lever så.

• Anonym (ok)
    Anonym (Guy) skrev 2019-11-27 23:54:54 följande:

Bekvämlighet i en relation är boven.

Nä, det kan det väl åndå inte vara? Målet i ett förhållande måste väl ändå vara att man ska må bra och kunna vara sig själv?
  • Anonym (jag gör det)
    Anonym (Elin) skrev 2019-11-22 09:53:21 följande:

Tycker såna här trådar är så sjuka. Hur många män pullar sina kvinnor till orgasm regelbundet? Utan att få nåt själv? Ingen va. Så varför skulle man runka av sin man så att han får tömma utan att själv få orgasm? För mig är det helt obegripligt. Sex har man för att få orgasm, det är hela grejen för mig. Får jag ingen orgasm är det som att ha ätit en macka utan smör och pålägg! Tack för mig.

Jag gör det ofta. Nästan uteslutande. Alltså pullar eller slickar henne till orgasm utan att själv få något. Det ger mig mycket mer. Min egen orgasm är rätt ointressant och något som jag själv fixar mycket mer effektivt på toan. Så vårt sex handlar om att ge henne orgasmer.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (ok) skrev 2020-11-02 12:45:46 följande:

Nä, det kan det väl åndå inte vara? Målet i ett förhållande måste väl ändå vara att man ska må bra och kunna vara sig själv?

Gratis sex och halva hyran betald = relation.
  • Kungsholmsbo
    Anonym (jag gör det) skrev 2020-11-02 12:55:00 följande:

Jag gör det ofta. Nästan uteslutande. Alltså pullar eller slickar henne till orgasm utan att själv få något. Det ger mig mycket mer. Min egen orgasm är rätt ointressant och något som jag själv fixar mycket mer effektivt på toan. Så vårt sex handlar om att ge henne orgasmer.

Får jag fråga varför? Gillar du inte att penetrera henne? Jag trodde själva grejen var att män gillar den trånga, våta och varma känslan inuti en kvinna... (nu utgick jag från att du är man men det kanske du inte är iofs)
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland