SD varför är du för / emot?

Skriver du att det är meningslöst för att du inte får det svar du vill ha?

Man kan bara ställa samma fråga så många ggr, du gjort det uppenbart du inte har nått intresse och svara.
Så varför låtsas du annat för?
Hade jag fått svar på frågan, så kan vi prata om svar jag inte vill ha.
Det är omöjligt nu.
Jag ställt världens svåraste fråga tydligen.
Men bra att du är nöjd med taktiken mot SD.
Det är bara vad du säger för slippa och svara.
Gav dig premiss, men det struntade du.
Utan du börjar prata om nått som inte ens existerar nu.
Hade du svarat på frågan och det hade kommit fördomar och förutfattade meningar, då hade du haft en poäng.
Men om detta fiktiva tillstånd du skapar, det återfinns endast hos dig.
Så jag börjar fundera varför du hittar på saker.
Vart har jag skrivit att min spåkula har pratat om vad folk anser?
SD var ett enfrågeparti, ända tills vi skulle ta frågan ifrån dom.
Finner det märkligt.
Det rimliga jämförbara testet är Sannfinländarna i Finland.
Från 18% och en plats i regeringen 2015 till en partisplittring och halvering i OU på ett par år när de utmanades att ta ansvar.
Om man nu tror att SD är så inkompetenta som man säger borde det inte vara en stor sak att tvinga dem ta ansvar. Och fallera.
Men det kanske är så att man egentligen är rädd för att SD är mer kompetenta än man vill låtsas om och att SD istället växer med ansvaret?
Du har en premiss, men du gjort jävligt tydligt att du vägrar svara.
Så enda du har och se framemot är den lyckade taktiken ni har.
Det som är det roligaste någonsin dock, det är hur man ifrån ANTI-SD håll sagt att SD är ett enfrågeparti.
Men för återta frågan så är frågan helt plötsligt mer än en, tycker detta synsätt är väldigt udda, och man börjar fundera på om demens eller nått som en parameter här.
Du har dock sagt(ej i klartext) att du aldrig kommer vara missnöjd med denna taktik.
Så då kör vi på det.
.....
Du har dock sagt(ej i klartext) att du aldrig kommer vara missnöjd med denna taktik.
Så då kör vi på det.