SD varför är du för / emot?
Jag anser att SDs politiska grundvärderingar inte passar i ett modernt sammhälle där människor har fri och rättigheter.
Men det första svaret du har är alltså att enda sättet att begränsa SD är att ge dem makten?
Det andra svaret är att de andra partierna ska ta över frågan. Ja, C, V och MP har defintift tagit frågan, men har den motsatta ståndpunkten. Så det andra svaret räcker alltså inte.
Att SD är ett rasitiskt parti med nazistiska rötter är en oomtvistad sanning. Sak vi kalla miljöpartiet för ett libertarianskt parti? Centern för kommunister... det som är det är och det måste kunna sägas och erkännas.
Lapp på luckan?
Nej, jag anser inte heller SD värdering passar ett modern upplyst samhälle.
Jag trodde jag hade varit jävligt klar med vad jag tycker om SD.
Dock vill folket annat med invandrarpolitiken och de är inte nöjda, varför är det så extremt svårt att identifiera detta?
Och även med så extremt mycket upprepningar.
SD besvara rasistiskt parti rätt bra med sin film, och visar hyckleriet återfinns i kulisserna.
De har bägge nazistiskt förflutet, och bägge rensat ut så gott det går.
Detta är dock inget argument som kommer påverka rösterna av folket i nån nämnvärd utsträckning.
Och de som tycker annat är såna som man aldrig komemr nå ändå i SD.
Så hur länge ska man köra denna fallerade taktik man nu kört med i ett decennium mot SD?
Hur länge till är du villig och köra denna taktik, innan du som jag inser att det inte fungerar?
Ett decennium till?