SD varför är du för / emot?
SDs principprogram och SDs politiska mål är rasistiska i sig. SDs politik har tydliga tankegångar från den identitära rörselsen
sv.wikipedia.org/wiki/Identit%C3%A4ra_r%C3%B6...
" Utvecklingen inom vit makt-miljön går mot att grupperna blir mjukare, åtminstone på ytan. De kallar sig inte nazister eller fascister. I stället används nya termer som till exempel identitärer, patrioter eller ?den nationella rörelsen?. ? ? Brottsförebyggande rådet[ "
Jo, vi kommit ifrån sådan tid där allt prat om begränsa invandringen sett som rasism.
Snacka om att glömma snabbt.
SD politiska mål är ointressant för andra partier, deras uppgift är ta tillbaka frågan inte älta om vad SD har för agenda.
Om inte antalet invandrare är rasism, så förstår jag inte varför man hänger en lapp på dörren och säger det är full för tillfället.
Undra när du ska svara på frågan när du anser att nuvarande taktik inte är fungerande.
Tydligen är inte 25-30% något som får dig att oroa dig över taktiken är fel som används.
Och att SD är ett skitparti behöver du inte berätta för mig, det vet jag redan.
Dock äger dom invandrarfrågan helt och nått måste göras, annars står SD där ensamt till slut och bestämmer.
Men bara antar det är vad man vill ha, för jag har svårt och tro någon fortsätter med fallerad taktik och som är kontraproduktiv.
Samtidigt blir dessa SD-väljare svårare och svårare att nå, då SD tar dom på en vandring till extrema högeridéer, och små små steg så ingen hinder är för stort att överkomma.
Den dagen du kommer vakna, så kommer inget du tror ska funka fungera, just för du är så hopplöst utdaterad.