• Anonym (noja)
    Äldre 18 Jul 21:42
    2308 visningar
    5 svar
    5
    2308

    Mammakroppen

    Jag har några förlossningar bakom mig, har blivit sydd.
    Har inte förrän nu börjat noja över hur jag ser ut och känns.
    Detta kommer nu för att jag ska inleda ett nytt förhållande.
    Ni andra mammor som blivit sydda, tänker ni mycket på hur ni ser ut där nere och har mannen kommenterat sk. skador?

  • Svar på tråden Mammakroppen
  • Anonym (Love)
    Äldre 18 Jul 21:50
    #1

    Nej. Nej. 

    Det är ju inte mycket att göra åt, så det är ju bara att gilla läget och släppa dom där tankarna. Och skulle någon tycka något så sparkar man bara ut personen ur sängen, en sån vill man ju inte ligga med ändå. 

  • Anonym (...)
    Äldre 18 Jul 21:54
    #2
    +1

    Har blivit sydd rejält och tycker själv att jag ser hemsk ut. Mycket grejer och veck och blygdläppar hit och dit. Har startat 2 relationer efter det med yngre män. Ena var helt oerfaren och sade inget om utseendet men ville gärna slicka och sånt.

    Andra var erfaren av 8-10 st tjejer kring 20-25 utan barn och han sade att han tyckte att jag var extra fin därnere :O

  • Äldre 18 Jul 21:55
    #3
    -1 +1

    Det finns inget vackrare än en mammakropp. Du har ju fött barn! Sexigt!

    Tånk inte på sånt. Gillar man dig så gillar man hela dig.

    Kram.

  • Anonym (Xxx)
    Äldre 18 Jul 21:57
    #4
    +1

    Seriöst, du måste vara gynekolog för att se skillnaden. För oss vanliga män är det bara en massa veck och flikar.

  • Anonym (noja) Trådstartaren
    Äldre 18 Jul 22:04
    #5
    Anonym (Xxx) skrev 2018-07-18 21:57:25 följande:

    Seriöst, du måste vara gynekolog för att se skillnaden. För oss vanliga män är det bara en massa veck och flikar.


    Är det verkligen så? Kan det verkligen vara frächt med veck och flikar. Jag skulle själv föredra slät fin hud? Men låter ju bra
Svar på tråden Mammakroppen