• violis

    Hoppas på hjälp

    Hej,jag brukar vara hyfsat teknisk men en sak går jag bet på o hoppas någon kan hjälpa mig med... Barnen har ( för länge sedan 🙄) fått mp3 spelare,men jag fick aldrig igång dem då och sen blev de liggande.Nu skulle jag behöva ha igång någon då jag ska till en plats utan täckning o behöver ha musik Jag lyckas alltså inte få in musiken på dem så att jag kan spela upp det efteråt...jag har kopierat in med USB kabel via datorn och när jag öppnar upp dem där finns musiken där och gå att lyssna på i hörlurarna...Men så fort jag kopplar bort från datorn är det tyst..? den ena är en andersson,den andra en denver (tror jag..har dem inte framför mig just nu då jag är på jobbet ) Vad gör jag för fel???

  • Svar på tråden Hoppas på hjälp
  • violis

    Jag tror inte det är batterierna.. Jag har laddad dem iof kan jag testa att ladda på ett annat sätt och se om det funkar ..får testa och se om det är så enkelt

  • violis

    Det var så lätt ... Jag hade laddat enligt instruktionerna i manualen... Nu satte jag dem i en annan laddare ( telefonens ) och då funkade det tack så mycket för hjälpen

Svar på tråden Hoppas på hjälp