• Richi3

    Ändra något i det förflutna, vad?

    Om så möjligheten gavs till just dig. Skulle det vara något du hade önskan om att vilja ändra, om du kunde resa tillbaka i tiden, finns tanken om att 'ändra på/förhindra, skapa osv, något? Kanske inte att döda t.ex. Adolf.H. och sånt.. men mer enklare saker i din vardag, något som kanske gick snett. Kanske enklare saker som att få uppleva en händelse igen ur ett annat perspektiv liknande saker typ. Vad skulle det vara i så fall? Motivera dig, berätta gärna!? -Jag vet att jag har såna tankar ibland. Hur är det med dig? Tack.

  • Svar på tråden Ändra något i det förflutna, vad?
  • Anonym (N.)

    Ingenting, för ändras något där kan min framtid ändras och det betyder att jag kanske hamnar på en annan plats än där jag är just nu, och jag vill vara där jag är, this is My fight.

  • Anonym (Äpplet)

    Det enda jag skulle ändra är att jag skulle haft mer sex när tillfällena ändå gavs back in the days. Jag var singel och lite för försiktig. (är tjej) Jag undrar fortfarande hur vissa män hade varit i sängen och varför jag inte tog reda på det.

    Det är ändå ett val som inte påverkar framtiden/nutiden.

  • Anonym (Lilla My)

    Blev våldtagen som 18-åring. Efter det hatade jag män nåt så sanslöst och tog hämnd genom att sparka ensamma killar mellan benen så hårt jag kunde. Jag njöt av att se dem ligga på marken och gråta som bäbisar. Jag slutade aldrig innan de gjorde det. Höll på med det under 2 år innnan jag insåg jag behövde terapeutisk hjälp att hantera mitt hat.

    Idag mår jag illa av att tänka på vad jag gjort och fasar när jag kommer ihåg deras vrål av smärta när jag misshandlade dem. Detta skulle jag vilja ha ogjort om det gick.

  • Richi3
    Anonym (N.) skrev 2018-07-30 03:42:35 följande:

    Ingenting, för ändras något där kan min framtid ändras och det betyder att jag kanske hamnar på en annan plats än där jag är just nu, och jag vill vara där jag är, this is My fight.


    Tänkte inte så, men om så även det lilla ändras så blir utkomsten något annat och då hamnar man kanske inte där man är just nu. Smart där "Anonym, N.
  • Richi3
    Anonym (Lilla My) skrev 2018-07-30 09:14:32 följande:

    Blev våldtagen som 18-åring. Efter det hatade jag män nåt så sanslöst och tog hämnd genom att sparka ensamma killar mellan benen så hårt jag kunde. Jag njöt av att se dem ligga på marken och gråta som bäbisar. Jag slutade aldrig innan de gjorde det. Höll på med det under 2 år innnan jag insåg jag behövde terapeutisk hjälp att hantera mitt hat.

    Idag mår jag illa av att tänka på vad jag gjort och fasar när jag kommer ihåg deras vrål av smärta när jag misshandlade dem. Detta skulle jag vilja ha ogjort om det gick.


    Jösses..
    -En våldtäkt är inget som någon ska behöva ha upplevt.
  • Pentra

    Även om man kan resa tillbaka i tiden så kan man ändå inte ändra på något. Det är omöjligt. Du kan resa, se och observera, men det betydande som har hänt det har hänt, och det går inte att göra ogjort. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (...)

    Skulle inte varit otrogen.

    Skulle väntat med barn iaf 5-6 år.

  • Anonym (xxxxxxx)

    Att jag sluppit bli uppfostrad som pojke, vilket förstört större delen av mitt liv.

  • Richi3
    Nandez skrev 2018-07-30 19:19:13 följande:

    Inget faktiskt.


    Det är rätt vågligt och modigt att säga så, men men.
Svar på tråden Ändra något i det förflutna, vad?