• Jonas816666

    Orakade kvinnor ? Håriga som älskar de, finns ni?

    Berätta ? Kram

  • Svar på tråden Orakade kvinnor ? Håriga som älskar de, finns ni?
  • Anonym (Xa)

    Vem vill ha en hårig kvinna när man kan få en slät och len?

  • mftdl

    Hårig, slät, trimmad, annan längd.... Ja vilket som spelar ingen roll.

    Har jag kommit till stadiet att jag vill ligga med någon och vi hamnar i säng ja inte fan spelar det någon roll om hon är renrakad, hårig eller något annat. 

  • Anonym (Xyz)

    Rubriken är obegriplig, men jag tror att du frågar om det finns människor som älskar håriga kvinnor. Jag älskar håriga kvinnor. Min kvinna har rejält håriga ben, hårigt kön och rejält med hår på insidan av låren. Jag tycker att det är väldigt vackert, och jag älskar att känna på det. Jag älskar att ge henne oralsex också.

  • Flerbarnsmamman80

    Hmm, jag rakar inte min fitta mer än att jag kan ta bikinilinjen emellanåt. Min erfarenhet att att många jag chattar med gillar att jag har "buske", det gör min man också för den delen! :)

  • Jonas816666

    Tacksam för svar och håller med det är finare med hårig kvinna och naturlig ;) vissa tycker tvärtom, smaken är som baken :)

  • Anonym (Kvinna)
    Jonas816666 skrev 2018-08-05 19:52:44 följande:

    Berätta ? Kram


    Jag rakar inte min mutta och min man har inga problem med det. Det verkar kvitta för honom.

    Jag tycker det blir fräschare med hår. Man slipper att mensblod och flytningar kladdas ut ÖVERALLT och det blir luftigt och luktar inte.

    Dessutom så skaver det innanför blygdläpparna när jag rakat mig. Trosorna skaver, cykelsadeln skaver, mannens blygdben skaver (särskilt om han har stubb). Ibland kan slemhinnorna innanför blygdläpparna bli såriga och irriterade så jag inte kan ha samlag.

    Bekymren med svamp har försvunnit sedan jag slutade raka mig.

    Och faktiskt- jag har träffat män som har älskat att jag har könshår! En man hade aldrig legat med en kvinna med könshår (!) och slogs av att mitt kön inte såg ut som ett barnkön. Han blev helt tänd!

    Det är nog väldigt olika. Jag gör som jag vill göra och kan inte tänka mig en partner som inte gillar det jag väljer när det kommer till min egen kropp.
  • Jonas816666

    Skönt då passar det dig även hygienisk som sensuellt :)

  • Anonym (Kvinna)
    Jonas816666 skrev 2018-08-06 21:57:54 följande:

    Skönt då passar det dig även hygienisk som sensuellt :)


    Yes. Varför ställer du den här frågan förresten?
Svar på tråden Orakade kvinnor ? Håriga som älskar de, finns ni?