• Inga bekymmer

Grannfrun knäcker vårt förhållande.

cindyrella skrev 2018-08-06 19:05:12 följande:

Limajo .....Jag vart ledsen när jag återigen kom på dem när de stog bakom hörnet o pratade.Hon som vanligt iförd el liten bikini. Gick bara därifrån för jag ville inte visa att jag grät. När han sedan kom in igen så så jag till honom som det var, att jag känner mig orolig och blir väldigt ledsen. Då frågade han vad fan jag antydde. Jag svarade att jag antyder ingenting men det hela känns väldigt obekvämt och jag mår dåligt. Då blev han arg o så till mig att sluta vara så löjlig.

Jag skulle gissa att han endera redan gjort något med henne. Eller också vill han inte svika dig men innerst inne så har han svårt att stå emot grannfrun och då blir han arg för han kämpar ju så hårt och så kommer du i hans ögon och antyder att nåt skulle va på gång.. Väldigt konstigt beteende av grannfrun måste jag säga.. Nåt är garanterat suspekt här om det är så som du beskriver.
  • Inga bekymmer
    Anonym (M) skrev 2018-08-06 19:34:45 följande:

Tycker du la fram det till din särbo på ett dumt sätt genom att grina och på det sättet redan mer eller mindre anklaga honom för otrohet. Jag hade också blivit förbannad om jag vore din särbo.

Hon gick ju därifrån för att han INTE skulle se att hon grinade, sen sa hon till honom att hon blev ledsen och känner sig orolig. Det är väl bra att hon är ärlig med hur hon känner? Sjukt svårt att inte visa känslor också om man är en känslig person! Är det normalt att ägna sig åt samtal med grannfrun bakom ett garage sådär lite i hemlighet när flickvännen är och hälsar på. Låter ju på TS som det sker ofta när hon är där.
  • Inga bekymmer
    viseversa skrev 2018-08-08 10:14:07 följande:

Tyvärr gör dom nog mer än "bara" pratar bakom garaget. Att han blir arg och vägrar prata om det förstärker misstanken att han och grannfrun knullar. Jag hade gjort slut. Vad ska du med honom till?

Så tror jag med! Helt oskyldigt är det nog inte iaf, varför skulle han då reagera så starkt.. Men noll förståelse för henne. Nej, en sån person är nog bättre att lämna faktiskt, innan man sitter där med hus, lån och barn.:)
Svar på tråden Grannfrun knäcker vårt förhållande.