• Äldre 6 Aug 19:29
    3962 visningar
    29 svar
    +1
    29
    3962

    Unga killar äldre kvinnor?

    Tjena, är en 18 årig kille som alltid har haft ett sug gentemot kvinnor som är äldre än mig, sk MILFs ;) Har dock tyvärr aldrig fått chansen att testa på detta ännu, hoppas på snart :)

    Hur känner ni tjejer som är 35-40+ att ha en enbart sexuell relation med någon i min ålder exempelvis?
    Berätta gärna om era egna erfarenheter, och skulle ni göra om det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-06 19:29
    Behöver inte enbart vara 35-40. Men talar om fall där ålderskillnaden har vart ganska stor.
  • Svar på tråden Unga killar äldre kvinnor?
  • Anonym (Hände­r ej)
    Äldre 8 Aug 23:20
    #1

    Det är inget som händer äldre kvinnor är inte intresserade 

  • Anonym (Hände­r ej)
    Äldre 8 Aug 23:20
    #1

    Det är inget som händer äldre kvinnor är inte intresserade 

  • Äldre 8 Aug 23:22
    #2

    Fast det finns ju visst kvinnor som gärna träffar killar, men inte om man drar in ordet äldre helatiden. Jag är 27 och har träffat en som bor nära 45 och en i ett samhälle längre ifrån som va 48. Så det finns men kan får väll vara lite smidig och mogen.

  • Äldre 9 Aug 22:43
    #3

    Varenda en av dessa trådar där jämt :)

  • Äldre 13 Aug 22:36
    #4

    Fortfarande ingen trevlig kvinna som vill skriva något, konstigt nog alla forum med äldre män som gillar yngre kvinnor skrivs de som bara den. Nu verkar de mer förbjudet med kvinnor som gillar yngre män

  • Anonym (eh)
    Äldre 13 Aug 22:39
    #5
    +1
    mikey skrev 2018-08-13 22:36:25 följande:

    Fortfarande ingen trevlig kvinna som vill skriva något, konstigt nog alla forum med äldre män som gillar yngre kvinnor skrivs de som bara den. Nu verkar de mer förbjudet med kvinnor som gillar yngre män


    Var finns dessa trådar med yngre kvinnor som söker äldre män? Känns som såna trådar snarare är tabu.
  • Äldre 13 Aug 22:40
    #6
    Anonym (eh) skrev 2018-08-13 22:39:16 följande:

    Var finns dessa trådar med yngre kvinnor som söker äldre män? Känns som såna trådar snarare är tabu.


    De kommer upp i trådar. Jag tycker inte alls de är något fel på åldersskillnad om båda är med på de
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 15 Aug 00:00
    #7

    Det är något oerhört sexigt med dessa killar. Några av mina bästa sexuella erfarenheter har varit med yngre män. Att någon går igång på mig pga min ålder och inte TROTS min ålder är oerhört befriande och gör något med mig. Den aptit yngre män har, hungern de besitter slår de fördelar mer erfarna män hunnit förvärva sig. En fumlande 19 åring som dreglar av kåthet, är sjukt mer sexigare och härligare upplevelse än den erfarne som provat det mesta... Att låta erfara det oerfarna är så sjukt upphetsande.

  • Äldre 15 Aug 00:02
    #8
    Anonym (Anonym) skrev 2018-08-15 00:00:01 följande:

    Det är något oerhört sexigt med dessa killar. Några av mina bästa sexuella erfarenheter har varit med yngre män. Att någon går igång på mig pga min ålder och inte TROTS min ålder är oerhört befriande och gör något med mig. Den aptit yngre män har, hungern de besitter slår de fördelar mer erfarna män hunnit förvärva sig. En fumlande 19 åring som dreglar av kåthet, är sjukt mer sexigare och härligare upplevelse än den erfarne som provat det mesta... Att låta erfara det oerfarna är så sjukt upphetsande.


    Du får gärna lämna ett pm så kan vi skriva lite :) inte ett desperat trick av mig. Skriver gärna :)
  • Äldre 15 Aug 00:35
    #9
    Anonym (Anonym) skrev 2018-08-15 00:00:01 följande:

    Det är något oerhört sexigt med dessa killar. Några av mina bästa sexuella erfarenheter har varit med yngre män. Att någon går igång på mig pga min ålder och inte TROTS min ålder är oerhört befriande och gör något med mig. Den aptit yngre män har, hungern de besitter slår de fördelar mer erfarna män hunnit förvärva sig. En fumlande 19 åring som dreglar av kåthet, är sjukt mer sexigare och härligare upplevelse än den erfarne som provat det mesta... Att låta erfara det oerfarna är så sjukt upphetsande.


    Håller med ?. Men 19, det blir nog för ungt för mig. Nu vet jag åtminstone inte hur gammal du är. 
Svar på tråden Unga killar äldre kvinnor?